Dodaj do ulubionych

Wybór telewizora

  • Wybór telewizora 11.09.14, 12:57
    Jeśli chcesz kupić telewizor za kilka tysięcy polecam poczytać np. to forum :
    www.hdtv.com.pl/forum/

    Przy wyborze moim zdaniem najważniejsza powinna być jakość obrazu, a tej nie da się stwierdzić w sklepie, gdzie zwykle puszcza się dobry materiał w pełnej rozdzielczości. Dlatego warto zaufać testom doświadczonych osób.

    Przed zakupem będziesz się zastanawiał, czy potrzebujesz SmartTV, 3D, WiFi itd,
    prawda jest taka, że lepsze TV i tak to mają.

    Co oprócz ceny bierzemy pod uwagę przy zakupie TV :
    - ogólną jakość obrazu (głębia kolorów, płynność ruchu, itd.)
    - przekątną matrycy ( nie należy bać się dużych przekątnych, 47, 55 cali na 20m2 jest OK)
    - SmartTV z WiFi - otwiera wiele dodatkowych możliwości, np VOD z internetu
    - czy pilot jest radiowy ( dużo wygodniejszy niż na podczerwień )
    - matową matrycę, jeśli masz mocno oświetlony pokój

    c.d.n
  • marecki68 Re: Wybór telewizora 19.01.19, 21:01
    Uważajcie na zakupy w Digital + w Łodzi bo jak zdarzy się problem w zakresie reklamacji towaru to zaczną się schody które będą tym bardziej strome jak bardzo będziecie dochodzić swoich praw . W moim przypadku zaczęło się od reklamacji z tytułu rękojmi , sprzęt został wymieniony na nowy ale został odebrany z wielką łaską oraz oczekiwanie na nowy trwało kilka tygodni . Kolejna reklamacja z tytułu rękojmi z identycznego powodu została początkowo całkowicie zignorowana , odpowiedź przyszła po o wiele dłuższym czasie niż to przewiduje ustawodawca a mimo to odesłano mnie do serwisu nie uznając reklamacji z tytułu rękojmi . Zainteresowanych odsyłam do UOKIK tam podane są wszystkie terminy w jakich sklep był zobowiązany prawem do odpowiedzi . W konsekwencji nie uznania reklamacji z tytułu rękojmi sprawa zakończyła się oświadczeniem producenta o niemożliwości usunięcia wady produktu i rozwiązaniu reklamacji drogą handlową czyli krótko pisząc sklep dostaje produkt reklamowany i zwraca kasę klientowi . Niestety kolejne wielkie łaski w odbiorze produktu z tłumaczeniem że nie muszą odbierać i trzeba dostarczyć . Produkt dostarczyłem i czekam na zwrot kasy już 19 dni co jest niezgodne z regulaminem sklepu ale również z prawem . I znowu odsyłam zainteresowanych na stronę UOKIK gdzie podaje się wszystkie obowiązujące terminy . Sprawa w dniu dzisiejszym trafiła do Rzecznika Praw Konsumenta bo nie tylko jestem pozbawiony ja i moje dzieci możliwości oglądania telewizji od 19 dni to jeszcze sklep nie odbiera żadnej korespondencji pocztowej ani e-maili . Za chwile pewnie przeczytacie mniej lub bardziej prawdziwe tłumaczenia sklepu dlaczego tak postępują , ale zauważcie że nie próbuję bardzo atakować sprzedawcy a jedynie stwierdzam suche fakty które faktami są i nic tego nie zmieni . Ja już czekam 24 dni na zwrot kasy

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka