• (gość portalu) Zaloguj się
  • Na podany adres zostanie wysłany e-mail potwierdzający a następnie dalsze powiadomienia

  • Wysłany przez Ciebie post może pojawić się z opóźnieniem do kilku minut.

  • Podglad

Odpowiadasz na:

Gość portalu: Klient tp  napisał(a): 

> Przeniesienie umowy w telekomunikacji Polskiej trwa w moim przypadku już ponad 
> 3 miesiące, ale te trzy miesiące składają się z kilkunastu telefonów do tp, 5 w
> izyt w salonie tp i kilkunastu obietnic, że już za 3-4 dni podłączą nam usługę.
> 
> Do napisania na forum skłonił mnie dziś niezwykle inteligentny pan z obsugi, kt
> óry polecał mi zadzwonienie do tp z numeru, który juz ponad 3 miesiące temu pró
> bowałem przenieść. Mieszkam już w innym domu i to było podstawą do decyzji o zg
> łoszeniu prośby o przeniesienie numeru. 
> Otrzymuje również rachunki do zapłaty, choć 3 miesiące temu zgłosiłem prośbę o 
> przeniesienie mumeru i nie mogę z niego korzystać.
> 
> Pozdrawiam innych którzy nają problem z tp.
> 
> Mateusz

Nie pamiętasz hasła lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się