• (gość portalu) Zaloguj się
  • Na podany adres zostanie wysłany e-mail potwierdzający a następnie dalsze powiadomienia

  • Wysłany przez Ciebie post może pojawić się z opóźnieniem do kilku minut.

  • Podglad

Odpowiadasz na:

Gość portalu: Pracownik  napisał(a): 

> Ja zupełnie nie rozumiem problemów wszystkich Państwa. Byłem pracownikiem TeleP
> olski w czasie kiedy proponowano rozwiązania tylko klientom biznesowym. Mój kie
> rownik zawsze dbał o "dobra sprzedaż". Nikt nikogo nie oszukiwał, na umowie wid
> niało logo firmy a znacznie różni się ono od logo TP. Zdecydowana większość nas
> zego społeczeństwa nie czyta umów dotyczy to nie tylko osób starszych ale jak k
> toś wspominał jeżeli jest się klientem TP 50 lat to logo jest chyba znane od wi
> eków. Historia o zmianie operatora z Dialogu do TelePolski uważam za co najmnie
> j śmieszną. Niestety wszyscy operatorzy mogą odbierać klientów Telekomunikacji 
> Polskiej natomiast między sobą nie mogą walczyć. Gdyby mówiła Pani prawdę musia
> łaby Pani przejść daleką drogę i z Dialogu wrócić do TP podpisując z nimi umowę
>  na czas nieokreślony co graniczy z cudem i dopiero po jednym okresie rozliczen
> iowym złożyć wymówienie i przenieść się do TelePolski co również trwałoby jeden
>  okres rozliczeniowy a więc 30 dni. 

Nie pamiętasz hasła lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się