• (gość portalu) Zaloguj się
  • Na podany adres zostanie wysłany e-mail potwierdzający a następnie dalsze powiadomienia

  • Wysłany przez Ciebie post może pojawić się z opóźnieniem do kilku minut.

  • Podglad

Odpowiadasz na:

laura988  napisała: 

> Dołączam się do pytania. Mam poważne wątpliwości w związku z taką umową, jaką o
> feruje mi operator ASTER. W umowie jak wół podkreślone "umowa na czas nieokreśl
> ony", ale... jest promocja na 24 miesiące i w tym czasie umowy nie można zerwać
>  bez zapłacenia wysokiej kary. Rozumiem, że jest to kruczek prawny, ale w moim 
> odczuciu takie postępowanie narusza zbiorowy interes konsumentów. W rozumieniu 
> zwykłego człowieka umowa jest albo na czas nieokreślony albo na czas określony,
>  a nie takie "dwa w jednym". skoro przychodzi do mnie przedstawiciel operatora 
> i 10 razy powtarza "umowa na czas nieokreślony", to mam prawo domniemywać, że m
> ogę ją wypowiedzieć w każdej chwili bez konsekwencji finansowych. Oczywiście mo
> żna tu powiedzieć, że umowy należy czytać, tym niemniej praktyka taka ma na cel
> u wprowadzenie klienta w błąd. Wiem, że taki problem ma wielu klientów operator
> ów telekomunikacyjnych. czy jednak nie możnaby zrobić coś z tą mimo wszystko je
> dnak nieuczicwą praktyką (zwłaszcza, że po upływie "promocji" ASTER ponad dwukr
> otnie podnosi ceny usług, co jest dodatkową uciązliwością, a okres wypowiedzeni
> a wynosi 45 dni i trzeba zapłacić po "normalnej (czyt. wysokiej) taryfie jeszcz
> e co najmniej za 2 miesiące). Jakie jest stanowisko UKE w tej sprawie?

Nie pamiętasz hasła lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się