• (gość portalu) Zaloguj się
  • Na podany adres zostanie wysłany e-mail potwierdzający a następnie dalsze powiadomienia

  • Wysłany przez Ciebie post może pojawić się z opóźnieniem do kilku minut.

  • Podglad

Odpowiadasz na:

laura988  napisała: 

> Wiesz, największym problemem jest to, że w niektórych przypadkach (np. Aster) p
> o zakonczeniu promocji cena wzratsa dwu- trzykrotnie, nie jest to fajne jak np.
>  zamiast dotychczasowych 160 zl dostajesz fakture na 300 zl. owszem mozna wypow
> iedzieć umowe i zawrzec ją na nowo, ale musi upłynąć co najmniej pół roku, jeże
> li podpisuje ją ta sama osoba. sprytnie to sobie wymyślili. ewentualnie umowę m
> oże zawrzeć inna osoba z rodziny, ale słyszłam, że w takich wypadkach też są ja
> kieś cyrki z odłączaniem usług i ich ponowną aktywacją. oczywiscie najlepiej gd
> yby konsument mógł wybrać sam, a nie dowiadywał sie o wszystkim już po fakcie, 
> jak dostanie zawyżoną fakturę albo karę za przedwczesne zerwanie umowy zawartej
>  jakoby na czas nieokreślony

Nie pamiętasz hasła lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się