• (gość portalu) Zaloguj się
  • Na podany adres zostanie wysłany e-mail potwierdzający a następnie dalsze powiadomienia

  • Wysłany przez Ciebie post może pojawić się z opóźnieniem do kilku minut.

  • Podglad

Odpowiadasz na:

Gość portalu: Zniesmaczony  napisał(a): 

> Z przykrością informuję że Orange łamie przepisy prawa w tym własny regulamin u
> sługi.
> Orange włączyło bez zgody abonenta usługę "Zamów z Orange". W regulaminie jest 
> wyraźnie napisane że włączenie tej usługi jest możliwe po zapoznaniu się z jej 
> regulaminem i zaakceptowaniu przedstawionej oferty.
> Orange nie wywiązało się z tego, nie przesłało żadnej informacji o włączeniu us
> ługi, nie przysłało regulaminu aby abonent mógł się z nim zapoznać oraz nie uzy
> skało w żadnej formie zgody abonenta na włączenie usługi płatnej.
> W tym konkretnym przypadku abonent o usłudze dowiedział się dopiero z faktury a
>  Orange nie przyjmuje reklamacji odsyłając abonenta do Sprzedawcy usługi gdzie 
> ma składać reklamacje.
> W wyniku zapytania skierowanego do sprzedawcy abonent otrzymuje odpowiedź że na
>  jego koncie nie figuruje żaden zakup co jest zgodne z tym że abonent żadnego z
> akupu nie dokonał.
> Abonent zwraca się z prośbą do Orange o przedstawienie dokumentacji rzekomego z
> akupu i tu następuje całkowity brak odzewu a abonament otrzymuje nadal informac
> je że reklamacja nie została uznana.
> To bardzo przykre jak Orange traktuje osoby mające numery telefonów jeszcze od 
> czasów Idei.
> Takie postępowanie Orange zakończy się sprawą sądową chyba że wreszcie wezmą si
> ę za wyjaśnienie zaistniałej sytuacji a nie tylko pisanie że reklamacja nie zos
> tała uwzględniona. 

Nie pamiętasz hasła lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się