• (gość portalu) Zaloguj się
  • Na podany adres zostanie wysłany e-mail potwierdzający a następnie dalsze powiadomienia

  • Wysłany przez Ciebie post może pojawić się z opóźnieniem do kilku minut.

Odpowiadasz na:

ekspert.uke  napisał: 

> Gość portalu: marioczy  napisał(a): 
> 
> > 31. 03. 2009r podpisałem dwie umowy z play na świadczenie usług 
> > telekomunikacyjnych na okres 24 m-cy
> > 14.07.2009 złożyłem wniosek w polkomtelu (plus) o przeniesienie 
> > numerów do polkomtela
> > 21.07 2009 w play złozyłem rezygnację z przeniesienia numerów do 
> > polkomtela oraz otrzymałem pismo od play, iż anulują opłate 
> > specjalną i potwierdzaja cyt. "wycofanie złozonej rezygnacji z 
> usług 
> > sieci play" 
> > 20.08.2009 play wyłączył telefony
> > Czy moge bez konsekwencji podpisać umowy w polkomtelu? telefony 
> mam 
> > cały czas wyłączone mimo monitów z mojej strony o włączenie.
> 
> Odp. 
> [i]
> Jeżeli otrzymał Pan od dostawcy usług (P4 Sp. z o.o.) pisemne 
> potwierdzenie, przyjęcia wniosku o wycofaniu rezygnacji z usług w 
> związku z przeniesieniem przydzielonych numerów do sieci innego 
> dostawcy, a mimo to numery zostały przekazane nowemu operatorowi tj. 
> biorcy, to błąd jest po stronie P4 Sp. z o.o. Jeżeli umowy na te 
> numery w P4 Sp. z o.o. zostały rozwiązane, a operator nie nałożył na 
> Pana żadnych kar za przedterminowe ich rozwiązanie to może Pan 
> podpisać umowę na świadczenie usług telekomunikacyjnych z każdym 
> wybranym przez siebie operatorem, jednakże z uwagi na fakt, iż nie 
> doszło do przeniesienia przydzielonych numerów, nie można domagać, 
> się zawarcia umowy z Polkomtelem na numery należącego do P4 Sp. z 
> o.o. Z treści Pana postu wynika, że telefony zostały wyłączone, a 
> nie przeniesione. [/i]
>  
> > Problem 2
> > 27.03 2009 złożyłem wniosek w p4 o przeniesienie numeru na karte z 
> > emFinanse do P4 na abonament
> > emfinanse oddało numer i pobrało opłatę
> > otrzymałem kilka sms-ów i email-a abym zgłosił sie do salony play 
> > aby podpisać umowę. W kwietniu w salonie poinformowano mnie że nie 
> > moge podpisać trzeciej umowy przed okresem 105 dni.
> > W lipcu zgłosiłem sie do salonu p4 aby podpisać umowę i 
> > poinformowano mnie że sprawę, za którą zapłacilem, przeniesienia 
> nr 
> > z emFinance do p4 trzeba zamknąć i rozpocząć procedurę od nowa i 
> tak 
> > też sie stało.
> > Podpisując pełnomocnictwo w p4 nie zaznajomiono mnie z regulaminem 
> > tam obowiązującym. Pełnomocnictwo z dnia 27.03 zostało zamknięte i 
> > nie zwrócono mi kosztów a od lipca przeniesienie numeru jest 
> > bezpłatne. Kto powiniem mi zwrócic koszt za przeniesienie numeru, 
> > które nie doszło do skutku przez p4. Czy to powiniem być emFinance 
> > czy też p4.
> 
> [i]Zwrotu pobranej opłaty za przeniesienie może się Pan domagać od 
> emFinanse, który jak wynika z Pana postu numeru jednak nie 
> przeniósł. Okres 105 dni nie jestem terminem określonym przez prawo. 
> Nie ma go również w Regulaminie P4 jak również warunkach odnoszących 
> się do przeniesienia numeru do sieci P4. Obowiązujące na ten czas 
> przepisy dotyczące przeniesienia numeru nie zakładały żadnych 
> obostrzeń, co do terminu bądź też maksymalnej ilości przenoszonych 
> numerów. W momencie, w którym operator odmówił Panu przeniesienia 
> numeru, należało kierować skargę do UKE, zgodnie z tym, co zostało 
> określone w § 17 Rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z 
> dnia 1 marca 2006 r. Przepisy Rozporządzenia w sposób precyzyjny 
> określały przypadki, w których to nowy dostawca może odmówić 
> zawarcia umowy o świadczenie publicznie dostępnych usług 
> telekomunikacyjnych z przeniesieniem przydzielonego numeru. [/i]
> > 
> > Problem 3
> > Czy komunikaty w języku angielskim informujące o braku możliwości 
> > połączenia w p4 mogą być podstawą do wypowiedzenia umowy, gdyż j. 
> > angielski nie jest językiem urzędowym w Polsce. Ponad to dzwoniłem 
> > pod nr *600 - biuro obsługi klienta sieci play
> 
> [i]Jeżeli dobrze Pana zrozumiałem, to opisał Pan sytuację, w której 
> próbuje Pan wykonać połączenie, a zapowiedź głosowa informuje Pan, 
> iż połączenie nie może być zrealizowane, bo np. numer adresata 
> połączenia znajduje się poza zasięgiem? ma wyłączony telefon? W 
> takim przypadku z reguły komunikaty pojawiają się zarówno w języku 
> polskim jak i języku angielskim. Sam komunikat nie jest podstawą do 
> rozwiązania umowy z operatorem.[/i]  
> 

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się