• (gość portalu) Zaloguj się
  • Na podany adres zostanie wysłany e-mail potwierdzający a następnie dalsze powiadomienia

  • Wysłany przez Ciebie post może pojawić się z opóźnieniem do kilku minut.

Odpowiadasz na:

Gość portalu: marioczy  napisał(a): 

> [i]Jeżeli otrzymał Pan od dostawcy usług (P4 Sp. z o.o.) pisemne 
> potwierdzenie, przyjęcia wniosku o wycofaniu rezygnacji z usług w 
> związku z przeniesieniem przydzielonych numerów do sieci innego 
> dostawcy, a mimo to numery zostały przekazane nowemu operatorowi tj. 
> biorcy, to błąd jest po stronie P4 Sp. z o.o. Jeżeli umowy na te 
> numery w P4 Sp. z o.o. zostały rozwiązane, a operator nie nałożył na 
> Pana żadnych kar za przedterminowe ich rozwiązanie to może Pan 
> podpisać umowę na świadczenie usług telekomunikacyjnych z każdym 
> wybranym przez siebie operatorem, jednakże z uwagi na fakt, iż nie 
> doszło do przeniesienia przydzielonych numerów, nie można domagać, 
> się zawarcia umowy z Polkomtelem na numery należącego do P4 Sp. z 
> o.o. Z treści Pana postu wynika, że telefony zostały wyłączone, a 
> nie przeniesione. [/i]
> 
> Otrzymałem od p4 na piśmie wycofanie rezygnacji i anulowanie opłaty 
> specjalnej. Po tygodniu albo dwóch P4 wyłączył i oddał 2 numery do 
> polkomtela tj. 19 albo 20 sierpnia. Dokonałem zgłoszenia w p4 z 
> zapytaniem dlaczego wyłączyli mi 2 telefony i domagałem sie 
> włączenia ich ponownie. Na odpowiedź p4 miało 14 dni. Do dzisiaj nie 
> mam odpowiedzi a 2 telefony nie zostały włączone. W tym samym czasie 
> złozyłem też reklammację dotyczącą tego samego tematu (wyłączenia 2 
> telefonów). P4 ma czas na odpowiedź 30 dni czyli do ok 25 wrzesnia. 
> 12 wrzesnia podpisałem 2 umowy w polkomtelu w obawie aby nie utracić 
> 2 numerów telefonów, ponieważ skoro przekazano 2 numery do 
> polkomtela to ten ma 21 dni na podpisanie umów a p4 nie gwarantowało 
> że po terminie 21 dni nr nie przepadną. aby podpisać umowy w 
> polkomtelu musiałem też podpisać wniosek o przeniesienie numerów, bo 
> p4 stwierdził,że anulowałem przeniesienie 2 numerów - tak mnie 
> poinformowano w plusie.????? Tak więc mam teraz dwa telefony w 
> polkomtelu i jeden w p4.
> 
> Nowy problem
> Z przeniesionych numerów do polkomtela nie moge dodzwonić sie na 
> numer który pozostał w p4, dochodzą tylko sms-y. Do innych 
> operatorów i na inne numery w p4 dzwonie bez problemu. Wyjątkiem 
> jest tylko ten który pozostał w p4. Złożyłem reklamację i czekam na 
> odpowiedź. Zamierzam jeszcze dokonać zgłoszenia bo wtedy p4 powinien 
> odpowiedziec w ciągu 14 dni.
> Czy na podstawie tekiego utrudniania mogę przenieść ten 1 numer z p4 
> do polkomtela bez konsekwencji?
> 
> Jeżeli wyraziłem sie niejasno proszę napisać co jest niezrozumiałe.

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się