• (gość portalu) Zaloguj się
  • Na podany adres zostanie wysłany e-mail potwierdzający a następnie dalsze powiadomienia

  • Wysłany przez Ciebie post może pojawić się z opóźnieniem do kilku minut.

Odpowiadasz na:

Gość portalu: marioczy  napisał(a): 

> Witam 
> Początkiem roku przenieść chciałem trzy nr tel do play oraz zakupić 
> jeszcze jedną aktywację. Chodzi o trzy nr tel oraz internet. W play 
> ponformowano mnie że w miejscowości w której mieszkam będzie zasięg 
> internetu ponieważ play korzysta z nadajników plusa (co wpuzniejszym 
> czasie okazało sie bzdurą a zależało mi na jednej fakturze). 
> Złozyłem wnioski o przeniesienie 2 numerów a po pewnym czasie i 
> trzeciego ale jeszcze przed podpisaniem umów tj 28 marca br. 30 
> marca podpisałem umowy na swiadczenie usług telekomunikacyjnych na 
> dwa pierwsze przenoszone nr które zostały aktywowane. Z trzecim był 
> juz problem ponieważ w regulaminie którego nie dostałem i nie moge 
> go znaleźć na stronie play jest wzmianka, że mozna dokonać tylko 2 
> aktywacji w ciągu 105 dni i abym zgłosił sie po upływie tego czasu. 
> Za przeniesienie została pobrana opłata. Złozyłem reklamację że nie 
> znałem jeszcze regulaminu gdy składałem wnioski o przeniesienie 
> numerów, która została odzucona. Odpuściłem. W lipcu postanowiłem 
> dokończyć sprawe i nadal były problemy. Wypowiedziałem 2 podpisane 
> juz umowy. Zadzwoniła do mnie pani z play i zapytała o powód 
> wypowiedzenia. po wyjasnieniu jej mojej decyzji zamknęła tamtą 
> sprawę i poinformowała mnie abym jeszcze raz złozył wniosek 
> (zaznaczam że to było po pierwszym lipca gdzie juz nie było opłaty 
> za przeniesienie numeru) ale kosztów mi nie zwrócono. Poszedłem do 
> salony play w Szczecinku i kupiłem bez problemu trzeci telefon, za 
> który nie otrzymałem faktury do dnia dziesiejszego. Gdy zadzwiniła 
> konsultantka z play powiedziałem że rezygnuję z rezygnacji. Jeszce w 
> lipcu otrzymałem pismo że rezygnacja i opłata specjalna zostały 
> anulowane. Początkiem sierpnia zaczęły przychodzić sms-y abym 
> zgłosił się do salonu play aby odebrać sim bo bieżący operator 
> niedługo wyłączy mi tel. Nie przywiazywałem uwagi do tych 
> wiadomosci. 20 sierpnia play wyłączył mi 2 telefony. Okazało sie że 
> oddali te numery w dniy 19 sierpnia do plusa (wiadomość werbalna z 
> salonu plusa) i że mam złozyc rezygnacje z przeniesienia w plusie 
> oraz że nie mam gwarancji że nie przepadna mi numery telefonów. W 
> plusie w Koszalinie po przedstawieniu sytuacji było wielkie 
> zdziwienie. Ja w tej chwili nie mam dostepu do przelewów 
> internetowych a ponadto mam wielki problem poniewąż są to telefony 
> słuzbowe i nie ma zemna kontaktu ani z jednym z pracowników. Mam 
> pytanie czy mogę bez konsekwencji w play podpisać umowę w plusie na 
> te dwa tel czy też nie i jakie mogę ponieść konsekwencję zwłaszcza 
> po zmianach regulaminów? Czy jest to zarwanie umowy przez play? 
> Prosze o pomoc w tej sprawie. 

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się