• (gość portalu) Zaloguj się
  • Na podany adres zostanie wysłany e-mail potwierdzający a następnie dalsze powiadomienia

  • Wysłany przez Ciebie post może pojawić się z opóźnieniem do kilku minut.

Odpowiadasz na:

Gość portalu: menodo  napisał(a): 

> "Jeśli ktos ma dobre oceny z przedmioto
> > w ścisłych, a słabe z humanistycznych to jest dobrym uczniem i idzie do d
> obrego
> > liceum. Jak uczeń jest dobry z humanistycznych ( +języki), a słaby ze ści
> słych
> > to jest uczniem słabym i szans w dobrym liceum nie ma. Pozostają mu klasy
>  huma
> > nistyczne w kiepskich liceach."
> 
> Ale dlaczego? W wielu dobrych liceach do klas humanistycznych punktowana jest r
> zeczywiscie matematyka, ale tez polski,historia i jezyk obcy. 
> A ocena z polskiego punktowana jest nawet w Staszicu, wiec te scisle umysly zeb
> y trafic do dobrej szkoly tez sie musza troche podciagnac w humanistyce,chocby 
> z uwagi na test.
> I nie wiem czy maja latwiej - bo  slabe licea maja im do zaoferowania glownie k
> lasy "medialnopodobne".
> 
> > Może te dodatkowe zajęcia z pedagogiki, warsztaty pisarskie etc mają poka
> zać te
> > j młodzieży, ze wcale nie są takimi złymi uczniami, z których nic już dob
> rego n
> > ie będzie?"
> Wszystko Ok - ale jesli sa to zajecia dodatkowe. 
> Moim zdaniem sensowniej byloby skupic sie na tym, aby te dzieciaki dobrze zdaly
>  mature albo zeby w ogole ja zdaly! Moze dodatkowe lekcje polskiego, matematyki
>  itd. - a nie elementy prawa, retoryka i warsztaty literackie.
> 
> 
> 

Nie pamiętasz hasła lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się