• (gość portalu) Zaloguj się
  • Na podany adres zostanie wysłany e-mail potwierdzający a następnie dalsze powiadomienia

  • Wysłany przez Ciebie post może pojawić się z opóźnieniem do kilku minut.

  • Podglad

Odpowiadasz na:

Gość portalu: Cinie_10  napisał(a): 

> Posłuchajcie :) na spokojnie. 
> 
> Przeczytajcie książki, będziecie znały odpowiedź na temat witamin. 
> 
> Ja jem od trzech tygodni racuchy (bo uwielbiam), lody (też lubię), sernik (może
> pełnić rolę posiłku), placki ziemniaczane, chleb orzechowy, sery różnego rodzaj
> u
> np. z chlebem orzechowym, frytki, kotlet lub ser smażony bez surówek (ale można
> trochę gotowanych warzyw), ryby w oleju, wędzone.
> W zasadzie wszystko smaży się na smalcu, maśle, ewentualnie na oliwie - żadnych
> innych olei (wykluczony rzepakowy) od biedy słonecznikowy.
> 
> Zarówno placki jak i racuchy piekę na smalcu - są naprawdę dobre - nie czuć
> smalcu ale można na maśle. Placków starcz mi na kilka dni. Co prawda od kilku
> dni podbiera mi je mąż - ale Jego też chcę namówić na tę dietę i dla Niego
> dzisiaj przyrządzam bigos. Zresztą patrząc na mnie - mówi że też chciałby tak
> się czuć :)
> 
> 
> Podam parę przepisów nie moich ale sprawdzonych:
> 
> Racuchy.
> Skład: 
> 8 jaj 
> 5 żółtek 
> 5 dkg maki 
> 5 dkg bialego sera 
> 30 dkg jabłek 
> 2 dkg cukru pudru 
> 20 dkg smalcu 
> cynamon 
> łyżeczka proszku do pieczenia-płaska 
> 
> Wszystko oprócz smalcu/masła, jabłek i cukru znalazło sie w garnku -
> zmiksowałem. Nastepnie na tarce jarzynowej starłem jabłka. Po wymieszaniu
> usmazyłem na smalcu. Są to \"pijaki\"-ciagną tłuszczu , ile sie da. Usmazone
> posypac cukrem pudrem.
> 
> Placki ziemniaczane:
> Bezsenność to utrapienie wielu ludzi. Zdarza sie również , że optymalni ,
> czasami , mają również taką dolegliwość. Zapewniam Państwa , że wszystko ma
> swoją przyczynę wyższą w pożywieniu. Jak pożywieniem można popsuć tak i naprawi
> ć
> nim można. 
> Takim sprawdzonym sposobem ,jest zasilanie swojego organizmu , min. przez trzy
> dni/im dłuzej tym lepiej/ właśnie plackami ZIEMNIACZANYMI w wydaniu optymalnym.
>  
> Jest wiele sposobów ich wykonania-oto jeden/dwa z nich. 
> 
> Gofry
> Skład: wersja I 
> /dla początkujacych/ 
> 50 dkg ziemniaków 
> 5 dkg cebuli
> 10 jaj 
> 20 dkg smalcu 
> sól,pieprz,czaber,majeranek-inne 
> 
> Ziemnaki zetrzec na tarce-wode odcedzić. Cebulę i czosnek pokroić na drobno ,
> wbić jaja, dodać przyprawy, wymieszać krótko robotem , smażyć małe placuszki na
> smalcu. 
> Całość to B.79,2 T.249,6 W.98,1 
> 1:3,2:1,2 
> 
> Gofry.
> 
> 5-6 żółtek /100g/ 
> 50 g mąki 
> 150 ml smietany 30% 
> 20g cukru 
> 100g masła stopionego/najlepiej klarowane/ 
> Szczypta soli, łyżeczka proszku do pieczenia 
> 
> Składniki wymieszać mikserem ,piec w gofrownicy 4-5 minut. 
> 100g= B 9,2g T. 57,9 W. 20,7 
> 1:6,3:2,2 
> Podawać z bitą śmietaną. 
> 
> Podam Wam też link do strony z przepisami - każdy może coś znaleźć dla siebie. 
> 
> I odpowiadając na pytania: 
> 1. nie schudłam, mam ładniejsza cerę, nie mam przebarwień (od lat z tym
> walczyłam - zmiany po trądziku), nie jestem na buzi ani chuda ani czarna tak ja
> k
> wcześniej. Wszyscy mówią mi że wyglądam na taką wypoczętą :) i skóra na twarzy
> jest jakby jędrniejsza - miejsca które się zapadły (z "chudości" wypełniły się.
>  
> 2. Skóra nie wymaga natłuszczeń balsamem - nie łuszczę się co w zimie było
> nagminne. 
> 3. nie krwawią mi dziąsła - miałam to od zawsze. 
> 4. nie mówiąc o samopoczuciu już trzeci tydzień bez bólu - czy zdajecie sobie
> sprawę jak to wpływa na rodzinę? Nie dam się skusić na żadną pokusę w piekarni
> czy cukierni. 
> Zresztą nie odczuwam głodu - czuję się cały czas syta. 
> 
> 
> Mocno pozdrawiam i dalej gorąco namawiam:)
> 
> 
>  
> 
> 
> 

Nie pamiętasz hasła lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się