• (gość portalu) Zaloguj się
  • Na podany adres zostanie wysłany e-mail potwierdzający a następnie dalsze powiadomienia

  • Wysłany przez Ciebie post może pojawić się z opóźnieniem do kilku minut.

  • Podglad

Odpowiadasz na:

minniemouse  napisała: 

> aj to straszne :(
> 
>  wiesz Meg na mnie tryptany dzialaja tak ze jak wezme za wczesnie 
> czyli zanim poczuje zdecydowany tupot w skroni (albo zdecydowany 
> bol  w innej czesci glowy, z oslabieniem i nudnosciami)
> to zamiast mi pomoc moze zrobic mi sie jeszcze gorzej.
> 
> moze nie powinnas brac w fazie aury, moze to nie dla ciebie. jezeli 
> wzielas dopiero jedna tabaletke i mozesz wiecej, to po uplynieciu 
> wymaganej ilosci czasu (na ulotce) zazyj drugi razem z twoim lekiem 
> p/bolowym, i jesli twoj lekarz nie widzi p/wskazan niech ci do tego 
> zapisze promethazine albo inny srodek p/wymiotny.
> 
> I na przyszly raz jesli pierwsza dawka tryptanu nie pomoze to zrob 
> jak zaleci ci lekarz - albo tryptan + lek p/wymiotny, albo 
> tryptan + p/bolowy albo nawet wszystko razem.
> 
> 
> 
> 
> Minnie

Nie pamiętasz hasła lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się