• (gość portalu) Zaloguj się
  • Na podany adres zostanie wysłany e-mail potwierdzający a następnie dalsze powiadomienia

  • Wysłany przez Ciebie post może pojawić się z opóźnieniem do kilku minut.

Odpowiadasz na:

Gość portalu: MONISIAKRZYSIA  napisał(a): 

> Ja,Iberia,Przejrzysty i tym podobni!
> Dajcie spokój Marcie!!!Ma prawo narzekać i koniec!!!Latałam wiele razy(!) 
> samolotami rejsowymi i czarterowymi i nie miałam nigdy żadnych,podkreślam 
> żadnych(!) opóźnień(wyjątek-powroty z Grecji-max 1 godz.-konkretnie Rodos)!!!
> Nie najeżdżajcie tak na Matrę!Jest wkurzona i ja to rozumiem!A opóźnienia,to 
> nie jest normalna sytuacja!!!!!
> Ja też bym była wściekła i robiłabym aferę!Skoro biuro wie,że ciągle są 
> opóźnienia,powinno zmienć godziny lotów,albo coś w tym stylu.Nie będę wnikać w 
> to,co powinno zrobić biuro,to jego sprawa!!!A klinci mają być zadowoleni!
> Pomyślcie o ludziach z dziećmi,7 godz. opóźnienia to koszmar dla dorosłych,a co
>  
> dopiero one!Opanujcie się!Ma być tak jak w umowie i koniec!To nie klient ma się
>  
> użerać z przewoźnikiem,który jest niesolidny!!!!!!!!Od tego jest biuro,bo 
> rzutuje to na jego renomę.   Pozdrawiam.
> P.S. A pisać trzeba tyle razy,żeby inni o tym wiedzieli!
>      Jak komuś nie pasuje,to po co wchodzi po raz kolejny na taki temat?!
>      Ja nie wchodzę na tematy,które mnie nie interesują.

Nie pamiętasz hasła lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Booking.com