• (gość portalu) Zaloguj się
  • Na podany adres zostanie wysłany e-mail potwierdzający a następnie dalsze powiadomienia

  • Wysłany przez Ciebie post może pojawić się z opóźnieniem do kilku minut.

Odpowiadasz na:

Gość portalu: Marta  napisał(a): 

> Chciałam pomóc innym turystom, chciałam zeby to była przestroga i informacja,co
>  
> ich moze spotkac.. przerodziło się to w jakies obrzucanie błotem. jest mi 
> przykro z tego powodu. ciesze sie,ze osoba, ktora jak sama mowi latala 
> wielokrotnie rozumie mnie, a nie pisze w stylu innych, ktorym samolot sie nigdy
>  
> nie spoznił,  akupa pieniedzy przepadła. Mam nadzieje, ze inni potraktuja te 
> posty i jakiegos rodzaju walke powaznie.
> Pozdrawiam

Nie pamiętasz hasła lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Booking.com