• (gość portalu) Zaloguj się
  • Na podany adres zostanie wysłany e-mail potwierdzający a następnie dalsze powiadomienia

  • Wysłany przez Ciebie post może pojawić się z opóźnieniem do kilku minut.

  • Podglad

Odpowiadasz na:

Gość portalu: martin  napisał(a): 

> Każdy kontakt z klientem jest niezwykle istotny.Najlepiej korespondować z 
> każdym który kiedykolwiek był z biurem na jakimkolwiek wyjeżdzie,to 
> oczywiste.Przyznać jednak musisz,że w pierwszej kolejności należy odpowiadać na
>  
> reklamacje(taki jest wymóg ustawy i umowy z klientem)To jest 
> najważniejsze.Biorąc pod uwage jednocześnie ,że okres tj. do poł pażdziernika 
> jest czasem absolutnego szczytu sezonu to w pierwzsej kolejnośći robimy to co 
> bewzględnie musimy robić.A pracy wsezonie wierz mi jest potwornie dużo.Nie 
> pozostaje nam nic innego jak czytać uwagi (twój przypadek)czy sugestie i szybko
>  
> o ile są zasadne wprowadzać w życie.To jest najistotniejsze.
> Nie odberz tego jako bufonady ale z tym traceniem klietów to nie jest tak.Biuro
>  
> od kilku lat osiąga wzrosty -nawet w tym trudnym dla turystyki roku osiągniemy 
> wzrost na poziomie 30 % przy kilku milionowym zysku(ile ? sprawdz w monitorze B
> -
>  nie wstydzimy sie dobrych wyników)Dlatego też nie tragizowałbym aż tak 
> bardzo.Będzie nam naprawde miło jeżeli skorzystasz z naszych usług i 
> zweryfikujesz na własne oczy czy twoje uwagi zostały uwzględnione.
> pozdrawiam i już nie odpisuje ,bo wyleją mnie z pracy.
> Udanych Wojaży........

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Booking.com
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.