• (gość portalu) Zaloguj się
  • Na podany adres zostanie wysłany e-mail potwierdzający a następnie dalsze powiadomienia

  • Wysłany przez Ciebie post może pojawić się z opóźnieniem do kilku minut.

  • Podglad

Odpowiadasz na:

dc22  napisała: 

> Zgadza sie. Zawsze mozna miec rozne odczucia - i ciesze sie ze moj post zostal 
> zauwazony. Szczerze mowiac moze nawet na to troche liczylam.
> Niemniej pozwole sobie pozostac przy swoich odczuciach. I zawiedzeniu - bo 
> strona www rozbudzila apetyty - moze warto usunac retusze zeby nie bylo 
> nieporozumien? Zbytnie "upiekszanie" jak widac moze zaszkodzic..
> O schodach nic w mailach nie ma. Ale nie chodzi teraz o to zeby sie 
> przerzucac "a Wy, a my..."
> 
> Musze przyznac ze od kilku lat jezdze w ciemno i pierwszy raz zdarzyla mi sie 
> wpadka - moze stad to rozzalenie. I nie chodzi o jakosc miejsca - z tym 
> dalibysmy sobie rade bo "z niejednego pieca przyszlo nam chleb jesc" - ale o 
> ludzi, zachowanie i potraktowanie. Tego nie zdzierzylabym przez 4 kolejne dni..
> .
> 
> Pewnie czas zatrze niemile wrazenia - zwlaszcza ze weekend udalo nam sie cudnie
>  
> spedzic, ale pozostanie zdziwienie jak mozna nie zapytac nas, nie porozmawiac 
> dlaczego chcemy wyjechac po pol godzinie pobytu (choc we wlascicielach EPR 
> drzemie podobno glod wiedzy). Moze wystarczylaby chwila rozmowy...
> Ten brak pytania "dlaczego" - a z zamian "zaliczki nie zwracamy" jeszcze dlugo 
> bedzie nas zadziwial...
> 
> Dodam jeszcze ze naprawde niewiele nam do szczescia potrzeba.. W roznych 
> miejscach bywalismy, roznie bywalo, ale zawsze zostalismy na caly pobyt.
> Jesli w EPR zareagowalismy az tak alergicznie, decydujac sie na utrate 
> zaliczki - cos w tym musi byc i postronnym zostawiam ewentualna ocene dwoch 
> relacji..
> 
> Pozdrawiam

Nie pamiętasz hasła lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Booking.com