• (gość portalu) Zaloguj się
  • Na podany adres zostanie wysłany e-mail potwierdzający a następnie dalsze powiadomienia

  • Wysłany przez Ciebie post może pojawić się z opóźnieniem do kilku minut.

Odpowiadasz na:

Gość portalu: greg  napisał(a): 

> Masz całkowitą rację klientko!!! Właśnie te teksty świadczą jakie jest 
> podejście pracowników naszych biur podróży do klientów. Może to się niedługo 
> zmieni jak wejdą zachodnie biura. Ci ludzie zapominają, że zarabiają na swoje 
> utrzymanie tylko dzięki tym klientom z których tak się naśmiewają, zapominają 
> też że ci klienci wcale nie muszą być jakimiś fachowcami z dziedziny turystyki 
> wykupując wyjazd w biurze podróży, tak jak i pracownicy tych biur kupując 
> lodówkę czy kamerę nie muszą znać dokładnie jej budowy. Ludzie - opanujcie się,
>  
> popatrzcie na siebie!! Już sie napatrzyłem na tych pseudo fachowców w paru 
> biurach, ostatnio w Triadzie panienka nie miała pojęcia o Regulaminie 
> obowiązującym w tym biurze, a kobieta w kasie tego biura gdy poprosiłem o 
> fakturę to zachowywała się tak jakby pierwszy raz widziała komputer, pisała ją 
> 3 razy  i w końcu i tak była z błędami. To było żałosne. Typowa polska 
> bylejakość. O rezydentach to już nie chcę mówić, bo to dopiero jest temat 
> rzeka. Życie was jeszcze nauczy, żeby nie naśmiewać się z klientów dzięki 
> którym macie co do gara włożyć. 

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się