• (gość portalu) Zaloguj się
  • Na podany adres zostanie wysłany e-mail potwierdzający a następnie dalsze powiadomienia

  • Wysłany przez Ciebie post może pojawić się z opóźnieniem do kilku minut.

Odpowiadasz na:

Gość portalu: ostry  napisał(a): 

> No właśnie, kto przy zdrowych zmysłach naśmiewa się z klientów, dzięki którym 
> ma na chleb?
> Niestety w Polsce jest to nagminne. Wejdźcie sobie na forum Personel Pokładowy 
> i poczytajcie jak personel LOT-u (głównie stewardessy i stewardzi) pogardliwie 
> wypowiadają się o pasażerach. Ilekroć to czytam, zastanawiam się - czy ich 
> szefowie tego nie czytają? Wydają kupę kasy na wizerunek firmy, a wizerunek ten
>  
> tworzą na publicznym forum pracownicy z pierwszej linii obsługi klienta, 
> nazywając klientów "śmierdzącą tłuszczą przewalająca się przez samoloty" itp.
> 
> No i pracownicy biur podróży jak widać, też są bardzo zorientowani na klienta.
> Też mam do czynienia z obsługą klientów, ale gdybym zaczął wypisywać takie 
> rzeczy publicznie, wywalili by mnie z roboty natychmiast.

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się