• (gość portalu) Zaloguj się
  • Na podany adres zostanie wysłany e-mail potwierdzający a następnie dalsze powiadomienia

  • Wysłany przez Ciebie post może pojawić się z opóźnieniem do kilku minut.

Odpowiadasz na:

Gość portalu: NIE klientka  napisał(a): 

> Odkopuję ten wątek ciesząc się bardzo z tego, że sama z ofert biur podróży nie 
> korzystam. Jeżdżę dużo, zawsze na własną rękę. Jeden raz byłam na wycieczce z 
> biurem podróży, niejako służbowo. Ich list z przeprosinami 
> za "niedociągnięcia" i ofertą zniżki na kolejne imprezy, który otrzymałam w 
> odpowiedzi na moje reklamacje wyrzuciłam od razu. 
> Ale nie o tym. Domyślam się, że mój post dla wielu pracowników biur podróży 
> będzie za długi. Po ich poziomie sądząc, nie miewają zbyt wielu kontaktów ze 
> słowem pisanym. Mówionym zresztą też niekoniecznie, skoro nie znają zasad 
> wymowy. O żenujących wypowiedziach dotyczących klientów wiele osób już się 
> wypowiedziało. 
> Nie przychodzi Wam, szanowni "specjaliści" do głowy, że gdyby ludzie, dzięki 
> którym macie pracę, znali języki i geografię, Wy nie mielibyście papu? Oni nie 
> mają obowiązku znać się na tych sprawach. To Wam płacą za obsługę. A Waszym 
> obowiązkiem jest zapewnić im ją. I Wasze szczęscie, że wielu rzeczy nie są 
> świadomi, prawda? To, na jakim poziomie są Wasi wyszydzani przez Was klienci, 
> świadczy również o poziomie Waszych biur - a może się mylę? Wszak "burak" 
> przychodzi do "buraczanego" biura, prawda? Klienci na wyższym poziomie 
> korzystają raczej z lepszych biur.
> Rozumiem, że musicie gdzies wylać frustrację - też byłabym wściekła, gdybym 
> musiała przyjąć przepocony banknot z czyjegoś buta, uprzejmie się kłaniając. 
> Cóż, może gdybyście się trochę dokształcili, załapalibyście się gdzies, gdzie 
> chociaż większość klientów płaciłaby kartami kredytowymi?
> Prowadziłam kursy języków dla branży turystycznej. Naprawdę wydaje Wam się, że 
> Wy języki znacie i nie popełniacie błędów? Na ten temat możnaby się dopiero 
> pośmiać...
> A ilu z Was było w miejscach, które polecacie swoim klientom? Ilu z Was 
> naprawdę je zna i wie, o czym mówi, namawiając swoich klientów na wyjazd? A 
> oni, jeśli udało Wam się ich nabrać, już BYLI i WIDZIELI.

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się