• (gość portalu) Zaloguj się
  • Na podany adres zostanie wysłany e-mail potwierdzający a następnie dalsze powiadomienia

  • Wysłany przez Ciebie post może pojawić się z opóźnieniem do kilku minut.

Odpowiadasz na:

Gość portalu: Jacek  napisał(a): 

> Dzieki za odp.,niestey w tym roku znowu nici z DSF(pracy,praca itd.)dopiero 
> bede mogł sie wyrwac 16.02 a to juz bedzie po DSF; nie wiem dlaczego w tym 
> roku taki termin ustalili, przewaznie DSF był w marcu; ale moze w kwietniu lub 
> maju uda mi sie tam pojechać.
> Przyznam ze nie liczylem na odzew bo jak pytam w biurach podrózy czy kogos juz 
> wysyłali do Dubaju to nierzadko pada pytanie: a gdzie to jest ?!!!a tu taka 
> mila niespodzianka,
> Mam prosbe-jak bedzisz miec chwile to napisz co tam warto zobaczyc, ktora 
> plaza jes fajna, czy mozna wypozyczyc i po ile auto; no wiesz w zasadzie 
> wszystko mnie interesje :)
> Tez mialem plan zeby z Frankfuru poleciec; tak byłem na Dominikanie(wyszlo ok. 
> 1500 zł za 4* All Inc !!!) ale wtedy Euro bylo po 3,55 a przy tym kursie 
> tragedia.
> To sobie wykombinowalem ze polece przez i tu uwazaj nie smiej sie glosno) 
> Moskwe znakzlem oferte za 375$ hotel 3* z 3posilkami transfer itd przelot 
> Boeing-em; chyba warto spróbowac; co o tym myslisz,pozdrawiam, Jacek

Nie pamiętasz hasła lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Booking.com