• (gość portalu) Zaloguj się
  • Na podany adres zostanie wysłany e-mail potwierdzający a następnie dalsze powiadomienia

  • Wysłany przez Ciebie post może pojawić się z opóźnieniem do kilku minut.

Odpowiadasz na:

ja.s.i.u  napisał: 

> Na stronie: www.neckermann-reisen.de/ wstawili (podaję od razu w tłumaczeniu).
> 
> Wszyscy wyjeżdżający goście do wyjazdu 13.10.2019 włącznie nie mogą rozpocząć p
> odróży z powodów niewypłacalności
> 
> W przypadku podróży z datą podróży rozpoczynającą się 14.10.2019 dalsza procedu
> ra zostanie teraz sprawdzona w koordynacji z ubezpieczeniem na wypadek niewypła
> calności. Niestety, rezerwacji nie można obecnie zmienić ani anulować.
> 
> Być może ubezpieczyciel (w Niemczech KAERA AG) jest w stanie renegocjować i lud
> zie po tej dacie pojadą. Tłumaczę o co chodzi. W cenie, którą poniósł klient je
> st koszt imprezy (lot, hotel, transfer) i zysk biura. Przyjmijmy, że wczasy kos
> ztowały 1000 euro. Z tego (mogło być inaczej) 900 euro, to koszty ponoszone, a 
> 100 euro, to zysk.
> 
> I teraz ubezpieczyciel ma dylemat. Zapłacić z ubezpieczenia te 900 euro kosztów
> , czy zwrócić 1000 euro osobie, która nie pojedzie? A może się jeszcze z 50 eur
> o utarguje np. z hotelem. Lepiej się opłaci wysłać na urlop, niż zwrócić pełne 
> koszty.
> 
> Szkoda, że polscy ubezpieczyciele w ten sposób nie potrafią myśleć.

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się