ja.s.i.u napisał: > Na stronie: www.neckermann-reisen.de/ wstawili (podaję od razu w tłumaczeniu). > > Wszyscy wyjeżdżający goście do wyjazdu 13.10.2019 włącznie nie mogą rozpocząć p > odróży z powodów niewypłacalności > > W przypadku podróży z datą podróży rozpoczynającą się 14.10.2019 dalsza procedu > ra zostanie teraz sprawdzona w koordynacji z ubezpieczeniem na wypadek niewypła > calności. Niestety, rezerwacji nie można obecnie zmienić ani anulować. > > Być może ubezpieczyciel (w Niemczech KAERA AG) jest w stanie renegocjować i lud > zie po tej dacie pojadą. Tłumaczę o co chodzi. W cenie, którą poniósł klient je > st koszt imprezy (lot, hotel, transfer) i zysk biura. Przyjmijmy, że wczasy kos > ztowały 1000 euro. Z tego (mogło być inaczej) 900 euro, to koszty ponoszone, a > 100 euro, to zysk. > > I teraz ubezpieczyciel ma dylemat. Zapłacić z ubezpieczenia te 900 euro kosztów > , czy zwrócić 1000 euro osobie, która nie pojedzie? A może się jeszcze z 50 eur > o utarguje np. z hotelem. Lepiej się opłaci wysłać na urlop, niż zwrócić pełne > koszty. > > Szkoda, że polscy ubezpieczyciele w ten sposób nie potrafią myśleć.