• (gość portalu) Zaloguj się
  • Na podany adres zostanie wysłany e-mail potwierdzający a następnie dalsze powiadomienia

  • Wysłany przez Ciebie post może pojawić się z opóźnieniem do kilku minut.

  • Podglad

Odpowiadasz na:

papirus22  napisał: 

> Przykro to mówić , ale nie masz racji, wariant poprowadzenia S-7 po wale jest 
> rozwiązaniem nierealnym i szkoda czasu na rozważanie tej koncepcji. 
> Po pierwsze zgode musi wydać min. środowiska
> Po drugie zgodę musiałaby wydać Komisja Europejska (na to nie ma szans bo nie 
> po to tworzyła Nature 2000)
> Po trzecie Urząd Warszway jest totalnym przeciwnikiem trasy nie mówiąc już o 
> tunelu po lasem młocińskim( kto to wymyślił, jak to będzie budowane na jakiej 
> głębokośc, jakie koszty?-absurd )
> Po czwarte GDDKiA stwierdziła, że jeżeli ktoś wybuduje wał przystosowany do 
> puszczenia tędy ruchu (wzmocnionuy szerokośc ok. 100m)i uzgodni z wszystkimi 
> urzędami środowiskowymi, ekologami, KE to ona ta wybuduje drogę, ponieważ oni 
> nie są od budowy wałów a dróg.
> Po piąte KPN (czytaj załozycielele tego parku m.in P. Kobendzina) w latach 50-
> 60 stwierdzili, że najbardziej racjonalnym rozw. w Łomiankach jest poprowadznie
>  
> trasy przy otulinie,nie narzucono tego tylko wybrano najlepszy wariant, stąd ta
>  
> rezerwa tyle lat wcześniej. Dwa kilometry trasy przy otulinie KPN nie będzie 
> żadnym problemem bo KPN liczy setki kilometrów, a w interesie ekologów jest 
> odcięcie KPN od Łomianek. Mój drogi nie udawaj zdziwonego, że tam ma iść trasa,
>  
> kiedy się tam wprowadziłeś przed rezerwą czy kilka lat temu. 
> Dziwię się, że dałeś się nabrać Burmistrzowi na nierealną koncepcje tamy 
> bocznej, zamiast podnieść wał- koszt niewielki- na siłe próbuje kosztem ok. 2-3
>  
> mld zł budowac nierealna tamę boczną nie za swoje pienądze (Gminne już 
> zdefrałdował na kredyty). Po drugiej stronie Wisły trwa właśnie modernizacja 
> wału , wystarczy przepłynąć promem lub przejść się do tzw. "słupa" widać gołym 
> okiem. Dziwię się, że nie wiesz że to kolejna próba B. wyprowadzenia pieniędzy 
> z Gminy poprzez robienie opracowań przez tzw. specjalistów(przykłady: koncepcja
>  
> spalarnii, subcentrum, wielorybka, teraz hotel dla rowerzystów). To wszystko 
> pochłoneło setki tysięcy złotych i za połowę tych pieniędzy można by podwyższyć
>  
> wały i spać spokojnie. W zeszłym roku na koncerty muzyczne wydano ok.50.tys 
> złotych (wiadomo B. jest muzykiem, a na ochronę wałów poniżej ok. 10 tyś) , ani
>  
> jedno an drugie nie jest obowiązkiem gminy. Na pewno najważniejsze dla gminy 
> jest bezpieczeństwo mieszkańców. Jak wyleje wisła to sokół stwierdzi no 
> przecież chciałem budować trasę i wzmocnić wał, mam nadzieję, że ktoś go kiedyś
>  
> rozliczy nie za gadanie ,ale za efekty jego pracy! 
> Gmina i tak będzie pocięta przez trasy, bo GDDKiA nie odda trasy Gdańskiej 
> Łomiankom , bo dlaczego miałaby to robić. Nawet 3 pasmowa trasa nie przejmie 
> całego ruchu z Łomianek, muszą być,niestety dla nas, dwie drogi.  Poza tym 80% 
> ruchu do Warszawy generują same Łomianki, więc trasa po wale z jednym zjzadem 
> do Łomianek niczego nie rozwiązuje, poza niszczeniem unikalnej przyrody.

Nie pamiętasz hasła lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się