• (gość portalu) Zaloguj się
  • Na podany adres zostanie wysłany e-mail potwierdzający a następnie dalsze powiadomienia

  • Wysłany przez Ciebie post może pojawić się z opóźnieniem do kilku minut.

  • Podglad

Odpowiadasz na:

vampi_r  napisał: 

> Co do przejścia nowego wylotu na Gdańsk wiele do powiedzenia powinni mieć miesz
> kańcy Łomianek.
> Z tego, co tu czytam, to przeważają głosy za wariantem proponowanym przez GDDKi
> A.
> 
> Jednocześnie przeraża mnie trochę to, co wypisuje Adam.
> Ja nie pokusiłbym sie o takie oceny, że cenniejszy przyrodniczo jest ten rejon,
>  a nie inny. Czy Adam jest biologiem, przyrodnikiem, specjalistą od ochrony śro
> dowiska? Raczej wątpię.
> Rzucanie argumentów, ze tu trasa nie powinna przejść, bo to promuje SISKOM, któ
> ry (wiadomo) jest opłacany przez GDDKiA, to zwykła lepperszczyzna.
> 
> Swoje stanowisko potrafimy uzasadnić merytorycznie i nie będziemy w tym celu po
> sługiwac się argumentami, że trasa ma przejść tu, bo tego nie chce Chomiczówka.
>  My jesteśmy ludźmi inteligentnymi i posługujemy się prawdziwymi, a nie wyduman
> ymi argumentami.
> 
> Prawdą jest, że warszawski układ drogowy nieco narzuci poprowadzenie trasy w Ło
> miankach. 
> Trasa S-7 będzie kontynuacją warszawskiej Trasy NS prowadzonej pomiędzy Marynar
> ską, a Górczewską. W tym miejscu nie ma innego wyjścia, jak poprowadzić trasę w
>  pustych rezerwach terenu, czyli skrajem Bemowa i Chomiczówki.
> Jak Adam słusznie zauwazył - czasy się zmieniły, ilość samochodów wzrosła 6-cio
>  krotnie i budowa nowych tras jest koniecznością. A gdzie budować, jeśli nie ta
> m, gdzie jest na to miejsce?
> 
> Dalej trasa S-7 może pobiec skrajem KPN, albo polecieć ku Wiśle do tzw. wariant
> u po wale. Ale w tym ostatnim rozwiązaniu konieczne będą wyburzenia domów w Bur
> akowie. Poza tym S-7 po wale to znaczne wydłużenie drogi przejazdu i kilka esów
> floresów po drodze. Nie jest to pożądane na trasie klasy ekspresowej.
> 
> SISKOM jest za wariantem przebiegu S-7 pomiędzy Dąbrową, a KPN.
> Nie odetnie to mieszkańców od tras dojazdowych do lasu. Tam gdzie są drogi lokl
> ane w kierunku lasu, będą przejazdy pod S-7 lub nad. Będą kładki dla pieszych i
>  rowerzystów. Jednocześnie zostanie ograniczona ekspansja zabudowy mieszkaniowe
> j, ktora niebezpiecznie wcina się w las.
> 
> A co do oddziaływania trasy na środowisko, pozostawiam to ekspertom. Adam nim n
> ie jest, ja też nie. Jednak wiem, że wariant po wale zostanie natychmiast oprot
> estowany przez ornitologów. 
> 
> Tak wiec Adamie, pozostawmy sprawę do oceny mieszkańcom Łomianek i Dąbrowy.
> 

Nie pamiętasz hasła lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się