• (gość portalu) Zaloguj się
  • Na podany adres zostanie wysłany e-mail potwierdzający a następnie dalsze powiadomienia

  • Wysłany przez Ciebie post może pojawić się z opóźnieniem do kilku minut.

  • Podglad

Odpowiadasz na:

Gość portalu: krscp  napisał(a): 

> Ktoś tam ma dużo optymizmu, skoro sądzi, że kiepski skądinąd lifting logo zmien
> i postrzeganie banku i przyciągnie młodych klientów. Nie tędy droga. Jak młodeg
> o człowieka ma przyciągnąć bank, który do przelewów internetowych stosuje zdrap
> ki, wynalazek poprzedniego wieku i nie ma wdrożonego systemu smsowego potwierdz
> ania transakcji. Jeszcze nie tak dawno, kilka lat temu, w bankomacie nie można 
> było sprawdzić dostępnych środków, kiedy większość banków już taką funkcję od d
> awna posiadała. 
> Co do logo. Będąc autorem liftingu, nie podawałbym swojego nazwiska, bo nie ma 
> się czym chwalić. Logo zupełnie straciło balans. Mocny wizualnie sygnet (skarbo
> nka) przygniata teraz wątły logotyp. Efekt potęguje rozjaśnienie logotypu. O gr
> adiencie na kropce nie wspomnę, bo nie ma o czym. 

Nie pamiętasz hasła lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się