• (gość portalu) Zaloguj się
  • Na podany adres zostanie wysłany e-mail potwierdzający a następnie dalsze powiadomienia

  • Wysłany przez Ciebie post może pojawić się z opóźnieniem do kilku minut.

Odpowiadasz na:

Gość portalu: Zdenerwowany  napisał(a): 

> Problem z przelewem: moj przelew na spora kwote zawisl w ich systemie autoryzac
> yjnym. ROR pokazuje saldo: (spora_kwota) zl, dostepne srodki: 0zl (i tu zaczyna
> ja sie problemy)
>   a) godzinna wizyta w banku (oczywiscie wystapil probem w aplikacji, co mnie n
> ie dziwi, bo IdeaCloud to niezly bubel)
>   b) kila telefonow (tak, tak zaraz wyslemy maila co sie dzieje z pana sprawa .
> ..)
>   c) maile 
>   Wynik: 
> 	Czekam na rozwiazanie sprawy ponad 2 tygodnie
> 	Zero przeprosin
> 	zero maili, zero telefonow, zero chocby zdawkowych informacji co sie dzieje z 
> moja sprawa
> 	

Nie pamiętasz hasła lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się