• (gość portalu) Zaloguj się
  • Na podany adres zostanie wysłany e-mail potwierdzający a następnie dalsze powiadomienia

  • Wysłany przez Ciebie post może pojawić się z opóźnieniem do kilku minut.

Odpowiadasz na:

pedalfighter  napisała: 

> Gość portalu: behemot  napisał(a): 
> 
> 
> > Moja opinia jest taka: Kiedy mieszkalem za granica nigdy nie przypuszczale
> m, 
> ze
> >  
> > istnieje walka pomiedzy samochodami a rowerami. 
> 
> Ona istnieje wszedzie nie zalezni od kolotu skury i wyznania moj mily!
> 
> Kiedy sie zwraca uwage na 
> > niebezpieczenstwo jakie stwarzaja rowerzysci na drodze (ktorych jakos nigd
> y 
> nie
> >  
> > dostrzeglem za granica w takiej masowce jaka jest w Warszawie), otrzymuje 
> sie 
> > stek glupot, wyzwisk i chamstwa oraz nieodlaczne zdanie "myslenie kierowcy
> " - 
> > demonstracje to jedyne na co Was stac, tylko wymuszanie praw, bez 
> respektowania
> >  
> > obowiazujacego jest Wasza zaleta. 
> 
> Ale z ciebie gnoj
> 
> Dopiero, kiedy zostalem tu uswiadomiony jaki 
> > jest Wasz stosunek do uwag, zrozumialem jak bardzo mozna Was nie lubic. 
> 
> Ito tacy jak ty wywolali ta wojne!
> 
> Wasze 
> > pokazaywanie "jak to jest za granica" z typowo polska arogancja to niezla 
> > mikstura do wyrobiena sobie opinii. Opinii o malej zakompleksionej  (nie w
> iem 
> > doprawdy czym, ale poziom agresji o tym swiadczy) mniejszosci, ktora 
> bedzie "na
> >  
> > chama" wymuszac na ogole Wasz styl zycia, Wasze postrzeganie obowiazujacyc
> h 
> > przepisow, Wasze opinie na temat tego co, kto i na co ma wydawac pieniadze
> . 
> Jak
> >  
> > ktos sie nie zgadza - to ma "zaolowione glowy" to jest jedyny argument (no
>  
> poza
> >  
> > tym jest mnostwo argumentow typu "za granica to..." i przestarzaly system 
> > prawny i za malo sciezek itp itd). 
> 
> ale z ciebie wielki gnoj
> 
> Faktem jest, ze jestescie calkiem 
> > zorganizowana bojowka (pozwolcie ze tak bede o Was myslal), ale jest tyle 
> innyc
> >  
> > bojowek zorganizowanych. 
> 
> A jeszcze zobaczysz ty dupo!!
> 
> Wasza demonstracja w moim odczuciu nie roznila sie 
> > niczym (mentalnie - przyczynowo) od demonstracji mlodziezy wszechpolskiej 
> czy 
> > jakiej tam przed tym kutrem "Langenord".
> 
> 
> tyLko ze w samochody to sie żuca lożyskiem a nie jajem,  hah ah ha 
> 
>  Wy tez wiecie lepiej co spoleczenstwo 
> > powinnno robic, na co wydawac pieniadze i walczycie tez o "lepszosc" zycia
> . 
> > Ciesze sie, ze bedzie juz legalna co miesieczna demonstracja, wreszcie moz
> e 
> > jeszcze bardziej zadrazni sie agresje wobec Was, bo tego pewnie oczekujeci
> e. 
> 
> i tak juz nas nie nawidzicie to bedzie zemsta 
> 
> > Miedzy innymi dlatego, zeby nie zostac posadzany o Wasz styl myslenia, 
> wstydze 
> > sie pojawiac z rowerem gdzie indziej niz na lesnych sciezkach na wakacjach
> . 
> Bo 
> > jazda rowerem moze byc utozsamiana z Wasza "Masa Krytyczna", a nie chialby
> m 
> byc
> >  
> > tak postrzegany na ulicy - jako awanturnik-bojowkarz. 
> > ... a pomyslec, ze w innych krajach... tylko, ze tam w szkole podstawowej 
> ucza 
> > bardzo dokladnie jak wyglada bezpieczna jazda na rowerze, w co powinien ro
> wer 
> > byc zaopatrzony, jaka jest roznica miedzy omijaniem a wyprzedzaniem przed 
> > przejsciem dla pieszych, jak nalezy korzystac z roweru na przejsciu dla 
> > pieszych bez wyznaczonej sciezki rowerowej. A u nas sami nieomylni samoucy
>  - 
> > podpatrywacze. Ot malutka roznica. No ale samoucy podpatrywacze moga sie 
> > jeszcze grupowac w bojowki i wymuszac legalizacje ich samonauki z elementa
> mi 
> > podpatrywania. Mam nadzieje jednak, ze nasza demokracja to rzady wiekszosc
> i, 
> > gdzie wiekszosc moze ustalic granice kompromisu - ale gdzie tam, przeciez 
> te 
> > demonstracje sa comiesieczne, wiec beda to nieskonczone zadania bojowek. 
> >  
> Jestes glupi gnoj i jeszcze dostaniesz!

Nie pamiętasz hasła lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się