• (gość portalu) Zaloguj się
  • Na podany adres zostanie wysłany e-mail potwierdzający a następnie dalsze powiadomienia

  • Wysłany przez Ciebie post może pojawić się z opóźnieniem do kilku minut.

Odpowiadasz na:

Gość portalu: jacek  napisał: 

> pacio  napisał(a): 
> 
> > > Wiesz ile kosztowała w USD po kursie "urzędowym" w tamtych latach HK 
> ?
> > Jestem ciekaw, jeśli wiesz to podaj kwotę
> 
> jakie to ma znaczenie, mialo byc nowoczesnie i zyskownie a co jest kazdy widzi 
>  
> > > Tylko że ww. linie posiadają oddzielone linie dla tzw. krótkich połąc
> zeń, 
> inna 
> > nazwa, marka stworzona dla obsługi lotów krajowych i do sąsiednich krajów,
>  
> > przejmie niektóre zadania Sabeny i Swissair.
> > Zresztą, zobaczymy klamka nie zapadła do końca.
> > Czym jest bankructwo 2 lini przy ok. 150 istniejących narodowych przewozni
> ków, 
> > / 
> > chyba wiesz, stukasz z Kredyt Banku/ po ataku na WTC, przy takim spadku sp
> rzeda
> > ży 
> > biletów.
> > BA I KLM to sprawy otwarte, wielu analityków lotnictwa cywilnego połamało 
> głowy
> >  
> > na analizowaniu rynku po 11 września.  
> 
> bankructwo i strata pieniedzy inwestorow jest faktem, sa inne dziedziny do 
> ktorych trzeba doplacac, a nie podroze ludzi racej zamoznych 
> 
> z tymi 150 liniami krajowymi to czysta fantazja, rentownych jest zaledwie kilka
>  i 
> to glownie dzieki ochronie przed konkurencja, i to mimo tego, ze za paliwo 
> lotnicze nie placi sie zadnyh podatkow ani akcyzy - wyobraz sobie cene benzyny 
> bez VAT i akcyzy !!!! 
>  
> > > nie bede czekal kilku lat, az sie potwierdzi to co teraz mowie o bezs
> ensie
> >  
> > > ekonomicznym rozbudowy
> > 
> > Na jakiej podstawie wydajesz opinię ?
> > Jeżeli masz wgląd w materiały dot. rentowności inwestycji, z miłą chęcią t
> eż 
> > rzuce okiem, bo nie wierzę w twoje opinie.
> 
> sprobuj choc uzyskac dane o rentownosci PPL - inne lotniska nie ukrywaja nazwis
> k 
> swich managerow ani swoich wynikow finansowych
> sam napisales ile PLL LOT doplaca do biletow - skad ma miec pieniadze na oplaty
>  
> lotniskowe ? inne linie tez beda targowaly sie o jak najmniejsze oplaty, jak 
> zapewnisz rentownosc uzasadniajaca wysokie koszty finansowania (wspmniane juz 
> odszkodowania}, ograniczenia zwiazane z typem samolotow
> 
> > Jestem za rozbudową lotniska, w proponowanym kształcie.  
> > > trzeci pas ma byc dla cargo, wiec nie bedzie krotki 
> 
> to najlepiej dowodzi, ze nie znasz ksztaltu, o co nie mam pretensji - decydenci
>  
> nie informuja za bardzo i stwarzaja fakty dokonane, mamiac nowoczesnoscia  
> 
> > Dla 10 lotów dziennie  na dzień dzisiejszy to nie jest najlepszy pomysł, d
> la 10
> > 0 
> > za 10 lat jak najbardziej. 
> 
> loty cargo nad Warszawa, pyszny pomysl
>  
> > > kto zaplaci za wywlaszczenia i da na odszkodowania dla mieszkancow po
> ludni
> > a 
> > > Warszawy ?
> > 
> > Tego nie wiem, Porty Lotnicze to bogata firma, może bank, udziałowiec ?
> 
> Porty lotnicze to firma panstwowa - bogata sila moich podatkow
> bank w roli sponsora, kapitalne
> 
> > Wiele osób posiadających grunty, którymi jest zainteresowany inwestor uzys
> ka 
> > większą cenę, niż są dzisiaj warte.
> 
> wreszcie dotarlo
> 
> > Jeżeli korzystasz chociasz 2 razy w roku z lotniska, to pomyśl że następny
> m raz
> > em 
> > jedziesz na lotniska do Modlina w piątek, a samolot wylatuje o 17.35, a 
> > trzypasmowa droga jest w remoncie.
> 
> zaplace za drozszy bilet i wylece z Okecia, nie beda go blokowaly jumbo-jety - 
> ladujace na nowym lotnisku w Mszczonowie - za wygode trzeba placic 
> 
> > > pozdrowienia
> > > 
> > Pzdr
> > 
> > pacio
> >   
> > 
> 

Nie pamiętasz hasła lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się