• (gość portalu) Zaloguj się
  • Na podany adres zostanie wysłany e-mail potwierdzający a następnie dalsze powiadomienia

  • Wysłany przez Ciebie post może pojawić się z opóźnieniem do kilku minut.

Odpowiadasz na:

Gość portalu: Belbo  napisał: 

> Barwo. Ktoś w końcu widzi sedno problemu . Ale może powiesz jak mam to zrobić?.
>  
> Ja sobie tam dzwonie do tej spółdzielni , rozmawiam, czasem krzyczę. A skutek 
> jest taki że sprawy błahe załatwiają a poważne są odkładane, odkładane....
> Nie wiem czy wiecie że jeden ze specjalistów zatrudnionych w naszej spółdzielni
>  
> ma wykształcenie podstawowe, i pracował w kiosku RUCHU . Najciekawsze jest to 
> że ten Pan wygrał konkurs !
> Mnie by to bawiło gdyby rzecz działa się w Afryce, ale w kraju w którym coraz 
> częściej specjaliści z wyższym wykształceniem nie mają pracy jest to żenujące .
>  
> Ja nie wątpię ze ten Pan ma szerokie kwalifikacje, nie wątpię tez w jego 
> jeszcze szersze „plecy”. Ale to my płacimy mu pensje. W tym momenci
> e żeby 
> zostać recepcjonistką trzeba znać przynajmniej 1 język obcy i mieć przynajmniej
>  
> wykształcenia średnie. Poczytajcie trochę utopijna prace Webera na temat 
> biurokracji i popatrzcie jakie predyspozycje powinien mieć dobry urzędnik.
> Ale podyskutować sobie można a Spółdzielnia i tak robi swoje.
> Co więcej większość ludzi ( jak mój ojciec ) woli siedzieć cicho bo tak 
> bezpieczniej.
> Bezpieczniej ale do czasu i jakim kosztem.

Nie pamiętasz hasła lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się