• (gość portalu) Zaloguj się
  • Na podany adres zostanie wysłany e-mail potwierdzający a następnie dalsze powiadomienia

  • Wysłany przez Ciebie post może pojawić się z opóźnieniem do kilku minut.

Odpowiadasz na:

vampi_r  napisał: 

> Gość portalu: gosc  napisał(a): 
> 
> > Pozwoleniami na budowę zajmują się Dzielnicowe Delegatury Biura Naczelneg
> o 
> > Architekta Miasta na podstawie planów zagospodarowania przestrzennego 
> > zatwierdzanych przez Radę Warszawy. To własnie jest paranoja! To właśnie 
> jest 
> > prawdziwy problem a nie ludzie którzy bronia sie przed tego typu trasami.
>  Nikt 
> > nie kwestionuje potrzeby budowania nowych dróg ale trzeba to robić z głow
> a. 
> > Mozna było ustalić z trzydzieści lat temu strefy ograniczonego użytkowani
> a przy
> >  
> > rezerwach pod trasy??? Mozna było. Skoro wczesniej nikt na to nie wpadł t
> o na 
> > chwilę obecną powinno się szukać innych rozwiązań. Podobnie jest z "Czajk
> ą" 
> > i "Okeciem".
> 
> To że budowali wzdłuż rezerw to skandal.
> Ale to, ze ludzie świadomi wybudowania tras kupowali mieszkania, to drugie.
> Delegatury NAM wydają pozwolenia dopiero od 3 lat. Wcześniej o budowie decydowa
> ł wydział architektury z upowaznienia burmistrza dzielnicy.
> 
> > W Warszawie nie istnieje coś takiego jak logiczne i konsekwentne planowan
> ie 
> > rozwoju miasta.
> 
> Nie istnieje. I to jest najwieksza tragedia tego miasta.
> 
> > I tak na marginesie to w Wawie ZDM ma dość dużo do zrobienia i jestem pew
> ien ze
> >  
> > obwodnice nie będa cudownym panaceum na korki w Warszawie.
> > Poczekamy, zobaczymy.
> 
> Tras S7 i S8 nie będzie budował ZDM tylko GDDKiA. To zasadnicza róznica zwłaszc
> za w sposobie finansowania.
> Poza tym obwodnice same w sobie nie rozładują korków.
> To tylko element systemu w skład którego wchodzi też:
> - rozwój komunikacji miejskiej (metro, nowe linie tramwajowe, buspasy)
> - integracja kolei z komunikacją miejską (ucywilizowanie przystanków, nowy tabo
> r, wspólny bilet z KM)
> - modernizacja i poszerzenie ulic miejskich wraz z likwidacją tzw. wąskich gard
> eł
> - Zintegrowany System Sterowania Ruchem
> - Prak&Ride
> - poszerzenie strefy płatnego parkowania wraz z wyłączeniem z ruchu samochodowe
> go ścisłego centrum miasta
> - budowa ścieżek rowerowych
> 

Nie pamiętasz hasła lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się