• (gość portalu) Zaloguj się
  • Na podany adres zostanie wysłany e-mail potwierdzający a następnie dalsze powiadomienia

  • Wysłany przez Ciebie post może pojawić się z opóźnieniem do kilku minut.

  • Podglad

Odpowiadasz na:

Gość portalu: Paweł  napisał(a): 

> Twoja wypowiedź jest poniżej pewnego poziomu. Może w ogóle zaproponuj, że mimo,
>  że ludzie mieszkają przy przystanku Przasnyska to powinni na metro chodzić na 
> piechotę? Takie samo tłumaczenie, jak kazanie chodzić im na odległy tramwaj. Ot
> óż wyobraź sobie, że nie cały Żoliborz pokryty jest siecią tramwajową. 
> Natomiast ZTM sukcesywnie szkodzi komunikacji na tej dzielnicy. Nie chodzi tylk
> o o koordynację 122 i 144 (która to koordynacja nie istnieje, a gdyby była to i
>  tak nie wystarcza, stąd codzienne tłumy na przystanku pl.Wilsona w stronę Kras
> ińskiego/Sadów), ale też o uczciwy podział tras tramwajowo-autobusowych. Zupełn
> ie nie rozumiem, czemu częstsze 114 dubluje ciąg tramwajowy na Broniewskiego, a
>  rzadsze 122 jeździ po Powązkowskiej. Lata świetlne miną, aż ZTM odkryje, że wy
> starczy od przystanku Conrada do przystanku Sady Żoliborskie zamienić trasę 122
>  i 114 co przynajmniej częściowo rozwiązałoby problem dostawania się do metra. 
> Obecnie z np. Kochanowskiego jest rzadkie 122, 180 jadące daleko ale nie do met
> ra i 103 jadące do metra ale po drugiej stronie ulicy - kto to projektował? Zna
> cznie wygodniej byłoby:
> - skrócić 180 do Powązek
> - w zamian dać częstą linię lokalną z Chomiczówki przez Kochanowskiego, Powązko
> wską, Krasińskiego do Pl.Wilsona - zapewniłaby szybkie dotarcie do metra bez cz
> ekania po 10-20 minut jak teraz poza szczytem. To karygodne, że mieszkańcy Żoli
> borza którzy mieszkają 3-4 przystanki od metra muszą po 15 minut drętwieć na pl
> .Wilsona w oczekiwaniu na autobus. Inne dzielnice rozwiązały ten problem - przy
> kładem są linie lokalne 179 i 192 na Ursynowie -  porównajcie ich częstotliwość
> ztm.waw.pl/rozklad_nowy.php?c=182&l=1&n=3146&o=02
> do częstotliwości 114 i 122 z pl.Wilsona. Nijak się ma. Po prostu władze Ursyno
> wa zadbały o własnych mieszkańców i mają lokalne częste, wzajemnie się uzupełni
> ające linie do metra. Natomiast na Żoliborzu chyba mało kto się tym przejmuje, 
> bo 114 i 122 to linie przelotowe po różnych dzielnicach, na pewno nie lokalne i
>  stąd ich gorsza częstotliwość i punktualność. Mam nadzieję, że ktoś się w końc
> u weźmie za problemy komunikacyjne naszej dzielnicy, bo obecny urząd dzielnicy 
> Żoliborza po protestach os. Żoliborz IV raptem coś przebąkuje o linii lokalnej 
> Rydygiera-Przasnyska-Elbląska-Włościańska-metro Marymont (podczas gdy taką lini
> e obiecywano już od otwarcia tej stacji metra - to chyba lekkie nieporozumienie
> , że od kilku lat ludzie biegają przez całe osiedle na autobus/tramwaj z przesi
> adką, a władze dopiero się budzą).

Nie pamiętasz hasła lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się