• (gość portalu) Zaloguj się
  • Na podany adres zostanie wysłany e-mail potwierdzający a następnie dalsze powiadomienia

  • Wysłany przez Ciebie post może pojawić się z opóźnieniem do kilku minut.

  • Podglad

Odpowiadasz na:

koszatek  napisał: 

> Oczywiście że budowa nowych ulic zmniejsza korki. Przećwiczone na Chomiczówce.
> Jeszcze kilka lat temu wyjazd z Chomiczówki w kierunku południowym stanowił abs
> olutny koszmar, nie tylko w szczycie.
> Powązkowska była wąska i kończyła się na Rudnickiego, dalszy ciąg stanowiła jes
> zcze węższa Kochanowskiego. Nie było Trasy AK do Prymasa, więc konieczne było p
> rzebijanie się do Okopowej. Dalej ku południowi następowała kosmicznie zakorkow
> ana Towarowa.
> Powstańców była tak samo wąska i całkowicie zakorkowana (wielokrotnie z powodu 
> utknięcia autobusu w korku zasuwałem pieszo z Bemowa na Chomiczówkę i byłem szy
> bciej niż autobus).
> Można było pojechać Broniewskiego, ale utykało się w korku na Jana Pawła przez 
> rondem Babka.
> Teraz (może pomijając chwilowe - mam nadzieję - problemy ze światłami na Powsta
> ńców) wyjazd odbywa się o niebo szybciej. Maczka, Powstańców - jedzie się błysk
> awicznie, mimo że przybyło mieszkańców. Nawet jeśli jest korek przy rondzie Zes
> łańców, to jest tylko w określonych godzinach i to o WIELE mniejszy niż kiedyś 
> w analogicznych godzinach na Powązkowskiej, Kochanowskiego i Towarowej.
> A co do tramwajów - dla mnie jest oczywiste, że warunkiem _absolutnie niezbędny
> m_ dla przyśpieszenia tramwajów jest zmniejszenie ilości aut blokujących skrzyż
> owania. Jak to zrobić bez możliwości ominięcia Centrum ?

Nie pamiętasz hasła lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się