• (gość portalu) Zaloguj się
  • Na podany adres zostanie wysłany e-mail potwierdzający a następnie dalsze powiadomienia

  • Wysłany przez Ciebie post może pojawić się z opóźnieniem do kilku minut.

  • Podglad

Odpowiadasz na:

kazuyoshi78  napisał: 

> > Tja. Z tą Modlińską to niezły tekst. Dzisiaj jechałem Wisłostradą z Centr
> um
> > na Bielany i korek do mostu Grota zaczynał się w połowie drogi do
> > Krasińskiego, a na północ przejezdny był tylko jeden - lewy - pas
> > wisłostrady. 
> 
> I właśnie dlatego warto pociągnąć na Tarchomin metro od Huty oraz odnogę 
> kolejową od kolei legionowskiej. Kto powiedział, że trzeba koniecznie 
> podróżować samochodem?
> 
> > Most Grota jest 
> > zakorkowany od paru lat, a przez ten czas wciąż budują się nowe osiedla.
> > Świetnie to pasuje do teorii o ruchu wzbudzonym. Aaaa wiem. To pewnie ten
> > wirtualny most Północny wzbuda ruch ?
> 
> Skoro budują się nowe osiedla, to skąd te lamenty, że brak Mostu Północnego 
> zahamował dynamiczny dotąd rozwój Białołęki? Dlaczego jest tak źle, skoro jest 
> tak dobrze?
> 
> A prawda jest taka, że jak wybudują Most Północny, to budownictwo na Białołęce 
>  
> dopiero ruszy z kopyta! To, co buduje się teraz, to pryszcz w porównaniu z tym,
>  
> co nastąpi. A jaki będzie efekt? Efektem będzie istnienie patologii w postaci 
> gigantycznego osiedla oddalonego znacznie od centrum i nie połączonego z resztą
>  
> miasta sprawną komunikacją publiczną, istnienie patologii w postaci monokultury
>  
> samochodu. A Most Północny oczywiście się zakorkuje. Co wtedy? Kolejna 
> wielopasmówka i kolejny most? Może na wysokości ATK??? A najlpiej to chyba 
> schować Wisłę w tunelu i zasafaltować to, co na górze :)
> 
> Modlińska wzbudziła ruch, bo była fanastycznie przejezdna, szeroka jak się 
> patrzy i przez to powstały obok niej blokowiska, bo miał być szybki dojazd do 
> centrum własnym autkiem, developerzy zachwalali. I powstawały te blokowiska i 
> powstawały, aż szybki dojazd zrobił się wolniutki. Z Mostem Północnym będzie 
> tak samo - kolejne blokowiska i... korek.
> 
> > A co do powierzchni. Weźmy taką planowaną trasę S-7 na Bielanach. Załóżmy
>  5km
> > długości i 100m szerokości. To daje 0.5 km kwadratowego. Do tego 2 węzły,
> > mocno naciągając, po 0.25 km2 każdy. Razem wychodzi 1km2. Powierzchnia
> > Bielan: około 32 km2. Cóż, wychodzi jakieś 3%, do Twoich 20% daleko. A na
> > wielkich obszarach 
> > miasta nie planuje się w ogóle żadnych nowych tras.
> 
> Dolicz powierzchnię ulic istniejących i powierzchnię parkingów i te ok. 20% 
> wyjdzie jak nic.

Nie pamiętasz hasła lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się