• (gość portalu) Zaloguj się
  • Na podany adres zostanie wysłany e-mail potwierdzający a następnie dalsze powiadomienia

  • Wysłany przez Ciebie post może pojawić się z opóźnieniem do kilku minut.

  • Podglad

Odpowiadasz na:

olecky  napisał: 

> koszatek napisał: 
> 
> > Tja. Z tą Modlińską to niezły tekst. 
> 
> przemysl to sobie starannie, to moze kiedys zrozumiesz.
> 
> > Most Grota jest zakorkowany od paru lat, 
> > a przez ten czas wciąż budują się nowe osiedla. 
> > Świetnie to pasuje do teorii o ruchu wzbudzonym. 
> 
> zgadza sie.  Ruch wzbudzony nie powstaje ot tak, z tygodnia na tydzien. 
> Modlinska, Jagiellonska, most Grota swego czasu mialy gigantyczne rezerwy
> przepustowosci, na przekonaniu ze tak bedzie zawsze ruszyla machina
> inwestycyjna.  Jednoczesnie zupelnie olano kwestie sprawnego transportu
> publicznego - i efekt jaki jest kazdy widzi.
> 
> podejrzewam, ze podobnie, choc oczywiscie na mniejsza skale, bedzie za pare lat
> wzdluz Walu Miedzeszynskiego.
> 
> > To pewnie ten wirtualny most Północny wzbuda ruch?
> 
> w jakims niewielkim stopniu tak - poczytaj sobie reklamy deweloperow, pojdz do
> jakiegos biura sprzedazy, dowiesz sie o tym jak to sie swietnie bedzie w 15
> minut dojezdzac do centrum mostem ktory juz za dwa lata zostanie oddany do uzyt
> ku.
> 
> > A co do powierzchni. Weźmy taką planowaną trasę S-7 na Bielanach. 
> > Razem wychodzi 1km2. Powierzchnia Bielan: około 32 km2. 
> > Cóż, wychodzi jakieś 3%, do Twoich 20% daleko. 
> 
> no swietnie, to jest jedna trasa i juz Ci wyszlo trzy razy tyle co pierwszy
> szacunek dla calosci.  A Trasa Mostu Polnocnego?  A przedluzenie Maczka? 
> Nowoarkuszowa?  Noworeymonta?  2. jezdnia Broniewskiego?  2. jezdnia
> Kasprowicza?  Poszerzanie Pulkowej?  Nie mowiac juz o istniejacych drogach,
> ktore tez zajmuja wiecej miejsca niz powinny.  
> 
> A przeciez SISKOM by chcial, zeby w odleglosci kilkuset metrow od glownych tras
> nie budowac osiedli (vide dyskusja o TMP), co kilkukrotnie zwieksza obszar o
> ograniczonej funkcjonalnosci.
> 
> > A na wielkich obszarach miasta nie planuje się w ogóle żadnych nowych tra
> s.
> 
> tzn. jakich?  Smutna prawda jest taka, ze Warszawa ma jeden z najbardziej
> terenochlonnych systemow transportowych w Europie.  A jesli wiecej terenow jest
> marnowanych na transport, to tereny o innych funkcjach (mieszkaniowa, handlowa,
> rekreacyjna) zmuszone sa wyniesc sie dalej, rozproszyc na wiekszej przestrzeni.
>  W efekcie wzrasta srednia dlugosc podrozy, co "zjada", czesto z nawiazka, te
> dodatkowa przestrzen transportowa.
> 
> pozdrawiam, olek

Nie pamiętasz hasła lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się