• (gość portalu) Zaloguj się
  • Na podany adres zostanie wysłany e-mail potwierdzający a następnie dalsze powiadomienia

  • Wysłany przez Ciebie post może pojawić się z opóźnieniem do kilku minut.

  • Podglad

Odpowiadasz na:

koszatek  napisał: 

> Znowu mieszasz rezerwy z istniejącą infrastrukturą. I nie powołuj się na 5% na 
> Bielanach, bo podałem to tylko po to, by wykazać że w dzielnicy w której są rez
> erwy pod 2 duże trasy do 20% jest daleko, a przecież do Warszawy należą rozległ
> e tereny Wilanowa, Wawra, zaś na Żoliborzu nie ma rezerwy na żadną trasę.
> A poza tym - co konkretnie ma z tych Twoich liczb wynikać ? Że należy zwęzić np
> . Marszałkowską czy Jana Pawła, zabudować ten 'odzyskany' teren i to spowoduje,
>  że ludzie nie będą chcieli mieszkać na peryferiach ? Myślę, że ważnym czynniki
> em napędzającym "rozpełzanie" jest niechęć do mieszkania w tłoku.
> Więc jeśli już mówimy o alternatywie dla budowy licznych osiedli pod miastem, t
> o dogęszczanie obecnej zabudowy (a tylko tak można interpretować Twoje uwagi od
> nośnie zajętości terenu przez drogi i parkingi) całkowicie odpada.

Nie pamiętasz hasła lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się