• (gość portalu) Zaloguj się
  • Na podany adres zostanie wysłany e-mail potwierdzający a następnie dalsze powiadomienia

  • Wysłany przez Ciebie post może pojawić się z opóźnieniem do kilku minut.

  • Podglad

Odpowiadasz na:

olecky  napisał: 

> koszatek napisał:
> 
> > - ograniczenie lewoskrętów na wybranych skrzyżowaniach 
> > może generować dodatkowy ruch (konieczność objazdów)
> 
> pamietam, jak w Kopenhadze jakis rodak mi tlumaczyl, jak to oni kiepsko
> zorganizowali ruch, bo wszedzie sa jednokierunkowe i slepe ulice.  Ot,
> nadwislanska wiedza o inzynierii ruchu.
> 
> > - to że budowa trasy AK wydłużyła czas jazdy tramwajów wynika 
> 
> wynika z faktu budowy trasy AK.  I stanowi dosc skuteczny czynnik zniechecajacy
> do korzystania w dojazdach do centrum z dawniej calkiem szybkiego tramwaju.
> 
> > oczywiście musi się przecinać dwa razy z tramwajem. 
> 
> oczywiscie?
> 
> > Dlatego właśnie twierdzę po raz kolejny, że ograniczać przepustowość 
> > można i trzeba (jeśli skorzysta na tym zbiorkom), ale dając 
> > jednocześnie alternatywę w postaci nowych tras obwodowych.
> 
> powstalo w ostatnich latach troche nowych tras obwodowych - AK, Prymasa
> Tysiaclecia, Siekierkowska.  Twoja poprawa warunkow ruchu zbiorkomu na
> "odciazonych" ulicach caly czas pozostaje w sferze mrzonek.  Czy po ukonczeniu
> Trasy Torunskiej i AK wydzielono torowisko na trasie W-Z?  Czy po wybudowaniu
> trasy Prymasa Tysiaclecia poprawiono sygnalizacje na Kercelaku, gdzie tramwaje
> potrzebuja czasem 5 minut na przejechanie 300 m?  Itp. itp.
> 
> a wydluzenie czasu jazdy tramwajow (na ciagach np. Broniewskiego czy Woloskiej)
> w wyniku rozbudowy ukladu drogowego jest niestety faktem.  W efekcie tramwaj ni
> e
> tylko traci na atrakcyjnosci czasowo, ale tez moze wykonac mniej kursow w ciagu
> dnia (a co za tym idzie - przewozi mniej osob).
> 
> pozdrawiam, olek

Nie pamiętasz hasła lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się