• (gość portalu) Zaloguj się
  • Na podany adres zostanie wysłany e-mail potwierdzający a następnie dalsze powiadomienia

  • Wysłany przez Ciebie post może pojawić się z opóźnieniem do kilku minut.

  • Podglad

Odpowiadasz na:

wilson05  napisał: 

> > Czy ty aby nie pisałes, że mamy w śródmieściu 8 linii kolejki?
> Nie, to ty pisales. I to nie o 8, tylko 12. Znow chcesz sie osmieszyc?
> A jesli chodzi o linie tramwajowe: w ciagu ostatnich 20 lat zbudowano linie na
> osiedle Gorczewska, na nowe bemowo i miedzy nowym bemowem a piaskami - ok,
> rzczywiscie to sa dwie linie, tylko ze w trzech etapach - moj blad. 
> 
> > Linia tramwajowa Bemowo - Piaski to 37 mln zł
> > Stacja Palc Wilsona + Marymont to ponad 300 mln.
> To wiem. Pytales sie o ostatnie 20 lat - tego nie wiem, i ty tez nie, jak widze
> . 
> 
> > Piszesz o 3 nowych liniach na Bemowie?
> Juz sie poprawilem - 2 linie. Widzisz kolego, trzeba czasem pomyslec i przyznac
> sie do bledu, jesli argumenty adwersarza sa przekonujace
> 
> > Od 6 lat nie można rozpisać przetargu na nowe tramwaje.
> Co to ma do rzeczy?
> 
> > Ile z budżetu centralnego?
> Ostatnio ok. polowa srodkow na budowe metra pochodzi z budzetu panstwa, przed 8
> 9
> rokiem calosc - to tym bardziej podwaza twoja teze o "90%"
> 
> > Ile na utrzymanie metra? 
> Co to ma do rzeczy? Mowiles o 90% srodkow na INWESTYCJE, a nie utrzymanie 
> 
> > Ile na zakup nowych pociągów?
> 31 mln kosztuje 14 nowych rosyjskich wagonow, czyli 2,2 mln za wagon. 5 skladow
> z alstomu kosztowalo 130 mln, czyli 4,3 mln za wagon. Z tego wynika, ze tabor
> metra kosztowal 60*2,2+108*4,3=132+464,4= ok. 600 mln
> 
> > Nie odpowiesz. Bo znalazłbyś, że do każdego pasażera matra dopłacamy 8,80
>  zł
> dziennie.
> Dlaczego mialbym nie odpowiadac? Ja nie obrazam sie na fakty. 
> Nie mam teraz czasu zeby szukac potwierdzenia lub zaprzeczenia tej liczby, wiec
> przyjmuje ze to prawda (choc biorac pod uwage klamstwa i niescislosci w twoich
> poprzednich postach powinienem byc bardzo sceptyczny)
> 
> > Dobowy przewóz metra to obecnie 280 tys. pasażerów.
> > I co? 
> No i korzystajac z przytoczonych powyzej cyfr powinienem teraz napisac dlugi
> tekst tlumaczacy dlaczego nadal za malo srodkow przeznacza sie na komunikacje
> publiczna (w tym metro - pomimo przytoczonych powyzej liczb). Ale tego nie
> zrobie bo nie mam juz czasu na prostowanie bzdur, jakie wypisujesz w tym i
> innych watkach, dowodzenie ze ziemia jest okragla i zbijanie argumentow typu
> "przeciez jak spojrze za okno to widze ze jest plaska". 
> Zainteresowanych odsylam do internetu, pod haslami "koszty zewnetrzne
> transportu", "analiza kosztow i korzysci" itp. mozna znalezc argumenty ze
> inwestowanie w komunikacje publiczna sie oplaca, argumenty ktorych
> przedstawienie tutaj zajeloby mi mnostwo czasu, a kolega vampir i tak by nie sk
> umal

Nie pamiętasz hasła lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się