• (gość portalu) Zaloguj się
  • Na podany adres zostanie wysłany e-mail potwierdzający a następnie dalsze powiadomienia

  • Wysłany przez Ciebie post może pojawić się z opóźnieniem do kilku minut.

Odpowiadasz na:

Gość portalu: parapacem  napisał(a): 

> dzieki za wątek. tak sie składa, ze moge cwiczyc tylko rankiem (od 7 rano), bo 
> mam dosyc chaotyczny dzien i potem pewnie nie znalazlbym czasu. 
> Ale do rzeczy: poprzednio moglem pozwolic sobie na zwolnione obroty przez 2h po
>  
> treningu, ale teraz musze byc od razu (no, po 45') w formie (musze wtedy akurat
>  
> myslec). Nie chce odstawiac treningow porannych, chociaz musze pogodzic sie ze 
> zmniejszeniem intensywnosci. Pojawia sie jeszcze problem jedzenia... zwykle 
> cwicze na czczo, po kawie z mlekiem. czesto po treningu jestem w stanie takim, 
> jak po paru godzinach marszu po gorach z plecakiem bez jedzenia albo jak po 80 
> km na rowerze. Zmniejszam intensywnosc cwiczen, to jedno. Macie jakies sugestie
>  
> co do jedzenia przed i po treningu? pozdr. p

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się