• (gość portalu) Zaloguj się
  • Na podany adres zostanie wysłany e-mail potwierdzający a następnie dalsze powiadomienia

  • Wysłany przez Ciebie post może pojawić się z opóźnieniem do kilku minut.

Odpowiadasz na:

scept89  napisał: 

> parapacem napisał(a):
> >Pojawia sie jeszcze problem jedzenia... zwykle
> > cwicze na czczo, po kawie z mlekiem. czesto po treningu jestem w stanie t
> akim,
> > jak po paru godzinach marszu po gorach z plecakiem bez jedzenia albo jak 
> po 80
> > km na rowerze. Zmniejszam intensywnosc cwiczen, to jedno. Macie jakies
> >sugestie co do jedzenia przed i po treningu? 
> 
> Zalezy jak intensywnie (BTW, co cwiczysz?) oraz kiedy wstajesz. Po treningu moz
> e
> to byc np. duza kopa naturalnego muesli (+/- zmikrofalowany banan ) zalana
> wrzatkiem a dalej mlekiem/kefirem: w miare latwo strawne a weglowodanow na
> odbudowe mnostwo + bialko. Kanapka z chudym serem/wedlina na drugie sniadanie.
> 
> Przed treningiem  (ok 30-60min) je sie weglowodany ale tych czasem nie strawisz
> przy intensywnych cwiczeniach. Sporo ludzi zaleca mleko/protein shake z
> weglowodanami. Istotne jest abys byl nawodniony i na wszelki wypadek mial
> Gatorade pod reka. 
> 
> Pozdr

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się