Forum Sport Narty
ZMIEŃ
    • (gość portalu) Zaloguj się
    • Na podany adres zostanie wysłany e-mail potwierdzający a następnie dalsze powiadomienia

    • Wysłany przez Ciebie post może pojawić się z opóźnieniem do kilku minut.

    • Podglad

    Odpowiadasz na:

    bardzozlymisio  napisał: 
    
    > dyskusja z toba jest bezcelowa, poniewaz nie rozumiesz podstawowych 
    > pojec. 
    > proponuje zebys sie zastanowil dlaczego mowi sie ze niektore narty w 
    > skrecie karwingowym oddaja enrgie i 'kopia' badz przyspieszaja 
    > przycisniete wlasnie dzieki sile odsrodkowej dzialajacej prostopadle 
    > z gory na sprezysta narte, a takze co glownie odroznia jazda 
    > karwingiem od klasyczne (podpowiem ci brak uslizgu poprzecznego 
    > krawedzi) a na koniec dlaczego ludzie w zagrozeniu (predkosc, 
    > przeszkoda) przechodza z karwingu na uslizg - pewnie dla tego ze 
    > karwing jest bezpieczniejszy i pewniej sie czuja:) - czy tez moze 
    > dlatego ze skrecajac klasycznie hamujesz a carvingowo nie - czyba ze 
    > jedziesz pod stok. odpowiadajac sobie na powyzsze pytania dojdziesz 
    > do wniosku dlaczego karwing jest bardziej ryzykowny od klasyka. 
    > jesli jednak to nie nastapi, powiedz na glos 'cogito ergo sum' - 
    > tylko uwazaj zebys nie zniknal.
    

    Nie pamiętasz hasła lub ?

     

    Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

    Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.