• (gość portalu) Zaloguj się
  • Na podany adres zostanie wysłany e-mail potwierdzający a następnie dalsze powiadomienia

  • Wysłany przez Ciebie post może pojawić się z opóźnieniem do kilku minut.

  • Podglad

Odpowiadasz na:

unsatisfied6  napisał: 

> unsatisfied6  napisał: 
> 
> > Gość portalu: karo  napisał(a): 
> > 
> > > d.d1.webpark.pl/#
> > > Program muzyczny autorstwa unsatisfied6 do darmowego ściągniecia
> > 
> > ty mi robisz tą kryptoreklamę .
> > 
> > poinformuję Cię , że w tamtym roku przeprowadzono ( poza drogą służbową )
> > testy na programie . Uczniowie korzystający z programu znacznie zdystansow
> ali
> > pozostałych uczniów w szkole , którzy z programu nie korzystali w eliminac
> jach
> > do konkursu z kształcenia słuchu . Troje uczniów , używających tego progra
> mu 
> > ( dwie instruowałem osobiście ) , dostało się do konkursu , czwarty 
> > zakwalifikowany do konkursu ze szkoły dziennej miał niższe wyniki w 
> eliminacjac
> > h
> > niż uczniwie monitorowanej przeze mnie grupy .
> > 
> > Nie zrobiłem tym uczniom , ani innym krzywdy . Wręcz przeciwnie . Nie 
> rozumiem 
> > ironii i powiązania z dysleksją .
> 
> przeprasza , rozumiem . post przewodni dotyczy obiadków za 5 zł ,
> nie Wojtka dyslektyka .
> 
> to daje wiele do myslenia . 
> 
> szkoła miała wysłać opinię do CEA . "Współpracowała" na prośbę CEA ze mną cały
> rok i o ile mi wiadomo taka opinia powstała - pozytywna . Wiem również ,
> że gdy dowiadywałem się miesiąc temu , nie doszła jeszcze do Warszawy .
> 
> Są inne , też pozytywne opinie odnośnie tego programu innych nauczycieli .
> Najepszą jest -cytuję z pamięci - "nie można rozprowadzać tego programu wśród
> uczniów , bo dyskryminowane będą dzieci nie posiadające komputera ."
> 
> Fakt zaproszenia przez Bielsko-Białą na prezentację tego programu 
> ( jedyny ośrodek w Polsce zajmujący się swego czasu takimi rzeczami )
> świadczy o walorze programu jak i natychmiastowa reakcja CEA z prośbą
> o dalszą współpracę .
> 
> Jeżeli ten lub inny program nie są w Polsce powszechne , to nie wynika z
> ich nieskuteczności , lecz walki interesów .
> 
> Są dwa tego typu programy ( znane mi ) , to Muzyczne Ucho i Ear Master .
> 
> Żaden z nich nie jest stosowany przez uczniów w zakresie jakim stosuje się
> poza granicami naszego kraju . Uzyłem słowa zakres w stosunku do garstki 
> zachęconych przez nauczycieli uczniów . 
> 
> Aby nie było kryptoreklamy , podałem nazwę drugiego , konkurencyjnego
> programu - jest lepszy technicznie i droższy , choć naczyciele
> uzywający dwóch tych programów i od dłuższego czasu i interesujących się
> wspomagniem naucznia takimi programami twierdzą , że Muzyczne Ucho jest 
> bardziej intuicyjny i w zupełności wystarcza na potrzeby szkoły muzycznej I 
> stopnia ( ten drugi mozna znaleźć łatwo w wyszukiwarce ) .
> 
> Ani Ear Master , ani Muzyczne Ucho nie będą wykorzystane przez ucznia
> bo są artykułem konkurencyjnym dla isniejących pomocy dydaktycznych .
> Nie przyjmuje się jasnych kryteriów skuteczności po przeprowadzonych testach ,
> wyniki szkola posiada , opinii nauczycieli , o tych wiem  że są dobre , a 
> prowadzi "akademickie dyskusje" służace zniechęceniu w pracach nad tymi 
> środkami .
> 
> Zacząłem pracować nad kilkoma projektami ( zasady muzyki , śpiewanie z nut )
> lecz zabrakło mi chęci ( wiele razy wspominałem o bodźcu pozytywnym ).
> 
> Trudno , by w Polsce powstawały inicjatywy ze strony programistów w tworzeniu 
> dobrych programów polskiej produkcji ( z wyjątkiem języków obcych ) ,
> bo na takie nie ma zapotrzebowania .
> 
> 
> Uważam , że to nie tylko strata dla szkolnictwa , w postaci wyższej 
> efektywności i pieniędzy które uzyskaliby za program ( całość sprzedaży 
> tegoroccznej ma iść na potrzeby szkół ) , lecz również dla gospodarki .
> 

Nie pamiętasz hasła lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się