• (gość portalu) Zaloguj się
  • Na podany adres zostanie wysłany e-mail potwierdzający a następnie dalsze powiadomienia

  • Wysłany przez Ciebie post może pojawić się z opóźnieniem do kilku minut.

  • Podglad

Odpowiadasz na:

gekon-3  napisał: 

> Tomt3 napisał:
> Może kwota dofinansowania ze strony miasta nie jest powalająca, ale w dobie kry
> zysu każda złotówka się liczy. Mało jeżdżę autobusami, mogę się mylić, ale każd
> y może pojechać np718 kilka przystanków dalej, na Targówek i tam się przesiąść 
> na inne linie. Wydaje mi się że linia 190 jest raczej w interesie M1 niż miasta
> , dowozi i odwozi im klientów, więc M1 powinno partycypować w kosztach.
> 
> Szanowny tomt3 dobrze, ze napisałeś że mało jeździsz autobusem bo nie wiesz jak
>  wygląda 190 w godzinach 6.30-7.30. autobus jest pełen podróżnych. Dużo młodzie
> ży dojeżdżającej do wileńskiego lub jeszcze dalej. Mnóstwo ludzi dojeżdżających
>  do pracy. Dużo osób to mieszkańcy marek którzy samochodem dojeżdżają do M1 
> 211; parkują pod ikea lub praktikerem i dalej komunikacją miejską. Oszczędzają 
> w ten sposób na biletach w drugiej strefie. Moim zdaniem 190 pod M1 to bardzo d
> obre i potrzebne rozwiązanie.  
> A co do 718 to on jest tak pełny że już w okolicach szkolnej trudno jest wsiąść
>  do autobusu. 
> Co do partycypowania M1 w kosztach to może ztm nie musi płacić za pętlę. 

Nie pamiętasz hasła lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się