• (gość portalu) Zaloguj się
  • Na podany adres zostanie wysłany e-mail potwierdzający a następnie dalsze powiadomienia

  • Wysłany przez Ciebie post może pojawić się z opóźnieniem do kilku minut.

  • Podglad

Odpowiadasz na:

Gość portalu: unsatisfied  napisał: 

> Gość portalu: Ja  napisał(a): 
> 
> > Gość portalu: unsatisfied  napisał(a): 
> > 
> > > Już pisałem , gdy dano mi do nuaczania 4 klasy szkoły średniej .
> > > Na moje przywitanie "How are you today" - kompletna cisza .
> > > Przedstawiłem się i podchodziłem do każdego po kolei ucznia 
> > > z pytaniem 
> > > "What's your name?" Cisza .
> > > Otwieramy ksiązki ,przechodzę na polski . "Co wiecie 
> > > o czasie teraźniejszym prostym ?" Cisza .
> > > Oni faktycznie nic nie umieli . 120 uczniów po wielu
> > > latach ( 3 w tej szkole - rozszerzony angielski ,
> > > nic nie umiało ) . 120 . Wie Pani jakie jest tego
> > > prawdopodobieństwo , że byli niewyuczalni z tego
> > > przedmiotu ? Zabrakło by zapewne miejsc na zera 
> > > uwzględniając poniższy fakt .
> 
> Stiwerdziłem , że z nimi nie zrobiono solidnych podstaw po kilku
> tygodniach pracy z uczniami . nie można mówić o przeciętnym czy
> nieprzeciętnym uczniu w tym przypadku , jako że opisuję grupę
> 120 uczniów , których poziom był wręcz żaden .
> 
> > A nie zdarzalo sie to w innych klasach ? Mnie zdarza sie to dosc czesto, g
> dy 
> > biore po kims klasy. Uczniowie prawie zawsze usiluja sugerowac, ze poprzed
> ni 
> > nauczyciel w zasadzie nic z nimi nie zrobil i niczego ich nie nauczyl. Z 
> moich 
> > rozmow z innymi nauczycielami wynika, ze oni tez to maja. Wiadomo, ze ucze
> n 
> > (przecietny, typowy) bedzie sie staral przebrnac przez nauke z jak 
> najmniejszym
> >  
> > wysilkiem. Ja wiem czego swoich ucze, wiem czego moge od nich wymagac i ja
> k 
> ich
> Więc należy stworzyć taki system , który by na to nie zezwalał .
> A bsurdem jest to że uczeń zawansowany w angielskim stara się 
> dostać do klasy dla początkujących , by sobie "ułatwić" . 
> W USA uczeń będzie dążył do brania jak najbardziej zaawansowanych
> kursów , często przeskakując pośrednie , bo ma inne motywacje .
> > podejsc, zeby potrafili swoja wiedze wykorzystac. Ale ktos, kto bierze ich
>  po 
> > mnie musi najpierw ich poznac, zorientowac sie co i jak i wypracowac wlasn
> e 
> > sposoby wyciagniecia od nich tego, co potrafia. Na pewno nie stanie sie to
>  na 
> > pierwszej lekcji z nowym nauczycielem. Dlatego ja nigdy nie oceniam innych
>  
> > nauczycieli tylko po tym, co potrafia ich uczniowie, zwlaszcza tuz 
> > po "przejeciu" klasy.
> 
> Z góry Pani zakłada , że to był mój błąd . Otóż sprawa została rozgłośniona 
> i faktycznie okazało się , że uczniowie w istocie nie prezentowali poziomu
> nawet zbliżonego do tego jaki mieli uczniowie drugich klas . 
> Winą za ten stan zostali obarczeni uczniowie .
> 

Nie pamiętasz hasła lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się