• (gość portalu) Zaloguj się
  • Na podany adres zostanie wysłany e-mail potwierdzający a następnie dalsze powiadomienia

  • Wysłany przez Ciebie post może pojawić się z opóźnieniem do kilku minut.

  • Podglad

Odpowiadasz na:

Gość portalu: szynszyll  napisał(a): 

> yo!
> 
> rzeczy o których piszesz sa uzytkownikom afryk, trampkow czy tener ogolnie znan
> e
> - tak jak wadliwa pompe w afryce przed dluga wyprawa sie wymienia na inna, tak 
> w
> ST zaklada sie wytrzymalszy regulator - sama yamaha zrobila to w 1993 roku -
> jakie prady sie ciagle pierdziela w XTZ chetnie sie dowiem - ktora czesc ukladu
> .
> nie zmienia to jednak faktu ze w zadnym z tych motocykli nie łamia sie wahacze
> na szutrowej drodze, nie pierdzieli sie komputerek i nie padaja lozyska w
> skrzyni. co do dalekich wypraw w ekstremalne miejsca najczesciej w ich opisach
> widze afryke - nie kazdy somalijski warsztat ma komp do diagnozy BMW. relacje z
> wypraw BMW to najczesciej opisy wycieczek na chorawacje, nord cap czy gibraltar
> - jednym slowem SZOSA. jesli masz linki do jakis ciekawych wypraw BMW na
> magadan, kaukaz czy do czarnej afryki - chetnie je zobacze. 
> 
> pozdrawiam
> 
> szynszyll
> xtz750
> 
> p.s. i nie chodzi mi o dwóch misiow z terenowa toyota czesci na ogonie ;)
> p.p.s. polecam opisy wypraw na AT autorstwa Sambora jak też poniższą stronę:
> 
> www.singapore2poland.com/
> 
> sądzę, że bylo ich stać BMW ;)

Nie pamiętasz hasła lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się