• (gość portalu) Zaloguj się
  • Na podany adres zostanie wysłany e-mail potwierdzający a następnie dalsze powiadomienia

  • Wysłany przez Ciebie post może pojawić się z opóźnieniem do kilku minut.

  • Podglad

Odpowiadasz na:

szynszyll  napisał: 

> yo!
> 
> hmmm... nigdy nie mialem BMW seri GS wiec moje opinie wynikaja tylko z tego co
> przeczytam, uslysze, czy zobacze - w warsztacie czy w necie. nie zamierzam miec
> takiej maszyny - sadze, ze bylaby dla mnie zbyt ciezka, zbyt skomplikowana
> technicznie i zbyt droga w zakupie i serwisowaniu. nie żyje "cudzymi wyprawami"
> - po prostu o nich czytam, ogladam i wyciagam wnioski - napisalem krotkiego
> posta - w duzej mierze - w formie zartu, ale jak zwykle rozpetala sie swieta wo
> jna. 
> 
> na tyle lat ile mam zdążyłem się zakolegowac z mechanizmami produkcji japonskie
> j
> - organoleptycznie stwierdzajac, ze sa zdecydowanie najlepiej wykonane. dotyczy
> to wlasciwie 99% przedmiotow z jakimi mialem do czynienia - od wiertarki po
> samochody. 
> 
> jesli kogos bawi uzywanie motocykli BMW - nic mi do tego - jego sprawa, nie
> zamierzam go budzic z krzykiem w srodku nocy i przekonywac, ze bladzi. ludzie
> objezdzaja swiat na najrozniejszych maszynach - z relacji jakie spotykam -
> najczesciej uzywaja japoni - taki pewnie maja kaprys. 
> 
> pozdrawiam
> 
> szynszyll
> xtz750
> 
> p.s. nie sadze, zeby 100 tys km dla prawidlowo ekploatowanego motocykla to bylo
> duzo. nic szczegolnego w tym przebiegu nie znajduje ;)

Nie pamiętasz hasła lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się