• (gość portalu) Zaloguj się
  • Na podany adres zostanie wysłany e-mail potwierdzający a następnie dalsze powiadomienia

  • Wysłany przez Ciebie post może pojawić się z opóźnieniem do kilku minut.

  • Podglad

Odpowiadasz na:

pitergrin  napisał: 

> szynszyll  napisał: 
> 
> > yo!
> > 
> > hmmm... nigdy nie mialem BMW seri GS wiec moje opinie wynikaja tylko z te
> go co
> > przeczytam, uslysze, czy zobacze - w warsztacie czy w necie. nie zamierza
> m miec
> > takiej maszyny - sadze, ze bylaby dla mnie zbyt ciezka, zbyt skomplikowan
> a
> > technicznie i zbyt droga w zakupie i serwisowaniu. 
> 
> spróbuj a nie sądż na wygląd.
> 
> 
> > 
> > jesli kogos bawi uzywanie motocykli BMW - nic mi do tego - jego sprawa, n
> ie
> > zamierzam go budzic z krzykiem w srodku nocy i przekonywac, ze bladzi. lu
> dzie
> > objezdzaja swiat na najrozniejszych maszynach - z relacji jakie spotykam 
> -
> > najczesciej uzywaja japoni - taki pewnie maja kaprys. 
> > 
> > pozdrawiam
> > 
> > szynszyll
> > xtz750
> > 
> 
> Podałem Ci link do strony jako zaprzeczenie powyższego twierdzenia. McGregor, k
> ilku Kiwi i Aussie oraz Jankesi którzy objechali świat także na GS się znajdzie
>  w necie. MotoVoyager też dostarczy przykładów.
> 
> 
> > p.s. nie sadze, zeby 100 tys km dla prawidlowo ekploatowanego motocykla t
> o bylo
> > duzo. nic szczegolnego w tym przebiegu nie znajduje ;)
> 
> O, i teraz napisałeś mądrze - prawidłowo eksploatowanego. Głusi i ślepi jeżdżcy
>  zakatują każdą maszynę bo jej nie słyszą i nie widzą. A maszyna jak to maszyna
> , zawsze daje znać o problemach i to dużo wcześniej. Też nic szczególnego nie z
> najduję w tym przebiegu może oprócz tego, że zanosi się na spokojnie drugie tyl
> e frajdy. Bezproblemowej frajdy. Wydatki serwisowe z trzech ostatnich sezonów: 
> wymiana oleju co 10000 - olej 100, filtr oleju circa 50, klocki przód na stronę
>  circa 70, klocki tył ? (nie wymieniałem mimo przebiegów około 20000 w sezonie)
> , olej w przekładni i skrzyni co 20000 km 100, filtr paliwa co 20000km 75, filt
> r powietrza K&N zatem bez wymiany tylko czyszczenie. Regulacje zaworów, synchro
>  przepustnic - we własnym zakresie. Opony circa co 15000km - 800. Podlicz i z r
> ęką na sercu powiedz, czy XTZ lub AT są droższe czy tańsze w eksploatacji i ser
> wisowaniu. Dodam, że moto wyposażone w ABS, grzane manety, gmole i kufry z '96.
>  Jego wartość to circa 15 tys. PLN. Uważasz, że dużo ?

Nie pamiętasz hasła lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się