• (gość portalu) Zaloguj się
  • Na podany adres zostanie wysłany e-mail potwierdzający a następnie dalsze powiadomienia

  • Wysłany przez Ciebie post może pojawić się z opóźnieniem do kilku minut.

  • Podglad

Odpowiadasz na:

Gość portalu: lewy  napisał(a): 

> Czytam co piszecie i dołożę coś od siebie W 2000r kupiłem gsa 1150 i zrobiłem d
> o
> 2007 90 tyś Wymieniłem raz zemering dyfra za 70zł i jeden uszczelniacz lagi Od
> całe awarie Namówili mnie na japonie Cb1300 s i się rozczarowałem Silnik i
> skrzynia ok Ale rama zawiechy i hamulce tandeta Wiotkie wszystko i gó...ane w
> porównaniu do gsa Ten kto pojeżdził bemą a szczególnie na gesie wie o co chodzi
> w tych motorach To kopnięcie boksera przy wyjściu z zakrętu stabilność w łukach
> i przy hamowaniu czy jazda z pasażerem wybieranie nierówności to jest to za co
> się płaci poprostu dobre i trwałe kosztuje Kolega przy podobnym przebiegu jak
> mój w yamaszce tedeemie 3 razy rozbierał silnik Wczoraj udało mi się sprzedać
> cebeka i następny tylko z gesu od adventure Poprostu jak wsiadłem na jeżdzie
> próbnej na adv to jakbym stare gacie ubrał po zdjęciu stringów Tak wróciło te 7
> lat gesa ze musze go mieć i dzisiaj wpłaciłem zaliczke a reszta na raty Poprost
> u
> nie ma lepszego moto na świecie A drogie to są harleje Pozd i do zoo na trasie 
> Lewy 

Nie pamiętasz hasła lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się