• (gość portalu) Zaloguj się
  • Na podany adres zostanie wysłany e-mail potwierdzający a następnie dalsze powiadomienia

  • Wysłany przez Ciebie post może pojawić się z opóźnieniem do kilku minut.

  • Podglad

Odpowiadasz na:

potomar  napisał: 

> Gość portalu: Marek  napisał(a): 
> 
> > Jeszcze jako tako część z tych pomysłów mogłaby się bronić, gdyby naprawd
> ę zadb
> > ano o to, żeby przesiadki były szybkie i wygodne.
> > Ale nie są - jakość warszawskich tak zwanych węzłów przesiadkowych jest j
> edną z
> >  najgorszych w europie - odległości jakie trzeba pokonać, żeby przejść z 
> jedneg
> > o przystanku na drugi, liczba schodów do pokonania, czas oczekiwania na z
> ielone
> >  dla pieszych - to wszystko zrobione niemal w każdym miejscu źle!
> 
> Przykładem może tu być przesiadanie się z/do autobusów jeżdżących Grzybowską do
> /z tramwajów i autobusów jeżdżących Jana Pawła. Tak jakby nie można było zrobić
>  przystanków tramwajowych na północ od rozkopanego ronda ONZ, zamiast na połudn
> ie. Idiotyzm. 
> 
> Co gorsze, os
> > tatnio potrafili spaprać coś, co już było złe - przystanek tramwajowy "na
>  wiadu
> > kcie" przy Placu Zawiszy. 
> > A wywalanie 175, to naprawdę ciężki idiotyzm - chcą odciąć niepełnosprawn
> ym dos
> > tęp do lotniska? Przecież praktycznie żadna stacja kolejowa nie jest przy
> stosow
> > ana dla osób na wózkach - ergo, niepełnosprawny nie wsiądzie w pociąg, że
> by doj
> > echać na lotnisko. Niskopodłogowy 175 to praktycznie jedyne wyjście, poza
>  specj
> > alnymi samochodami. 
> > Naprawdę TO jest według miasta zbędny wydatek? Lepiej poszerzyć Prostą za
>  200 m
> > ln?
> 
> > Oby rządy Wojciechowicza skończyły się jak najszybciej...
> 
> Chyba Walca.

Nie pamiętasz hasła lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się