• (gość portalu) Zaloguj się
  • Na podany adres zostanie wysłany e-mail potwierdzający a następnie dalsze powiadomienia

  • Wysłany przez Ciebie post może pojawić się z opóźnieniem do kilku minut.

Odpowiadasz na:

zebonka5  napisała: 

> vampi_r  napisał: 
> 
> > Mariuszu.
> > 
> > Jak nie spojrzysz na sprawę, to wszyscy powiedzą ci "A CZEMU U MNIE MA BY
> Ć 
> TRAS
> > A".
> > A czemu na Ursynowie? Lepiej przez Górę Kalwarię.
> > A czemu przez Załuski? lepiej przez Piaseczno.
> > A czemu na Bemowie? Lepiej przez Groty, ważniejszy człowiek od łosia.
> > A czemu przez Groty i Blizne? Przeciez tu trasa nie była NIGDY w planach.
>  
> Lepie
> > j przez Bemowo w tunelu.
> > Niejaki Jerzyli robi wszystko, by ograniczyć drastycznie ruch na obecnej 
> Trasie
> >  AK przez Żoliborz i Bielany. A czemu przez Bielany?
> > A czemu przez Wawer? Lepiej przez Józefów.
> > Ekologiczny Ursynów miał pomysł, by POW puścic przez Piaseczno, Konstanci
> n, 
> Józ
> > efów (Stowarzyszenie komaganpowe w Załuskach też). Od razu piaseczanie 
> mówiliby
> >  "a czemu przez Piaseczno?" (i mieliby całkowitą rację).
> > Tarczyn protestuje przeciw A2 w tym rejonie. Mieszkańcy Góry Kalwarii też
> .
> > Protestuje CMOK przeciwko A2 przez Całowanie.
> > Z kolei SEU i Pani Cesarska jest za trasami przez Bemowo, ale nie przez 
> Ursynów
> > . Oficjalnie boi się tego powiedzieć, więc pisze - wariant 1 S-7, czym na
> raża 
> s
> > ię Jerzemuli (bo on z kolei nie chce ruchu na Żoloiborzu i Bielanach).
> > SEU chce też A2 przez Całowanie i Mazowiecki Park Krajobrazowy w tym rejo
> nie, 
> c
> > zego nie chce CMOK i Góra Kalwaria.
> > 
> > Tylko nikt nie potrafi odpowiedziec na krótkie pytanie: GDZIE?
> > Chociaż odpowiedź jest prosta, ale każdy boi się jej udzielic:
> > - wszędzie tylko nie u mnie. W sąsiedniej gminie TAK, w mojej NIE.
> > Powyższe wyjaśnienie "who where" dobitnie to uzmysławia.
> > 
> > Tymczasem nowy wylot na Gdańsk jest potrzebny. I chyba nie masz co do teg
> o 
> wątp
> > liwości. Tylko nikt nie potrafi powiedziec gdzie go zbudować.
> > 
> > Masz słuszne zastrzeżenia co do spotkań informacyjnych na Bemowie. Ja też
> .
> > Jednak GDDKiA nie mogło zbyt wiele mówic o trasie NS, bo jej budowa leży 
> w 
> gest
> > ii Warszawy, a nie tego "księstwa autostradowego".
> > 
> > W moim pojęciu dla Warszawy najważniejsza jest właśnie Trasa NS.
> > I ona będzie budowana. 
> > 
> > Piszesz "z dala od ludzi".
> > Ale ostatecznie to ludzie jeżdżą trasami, a nie same auta.
> > Warszawa rozrosła się od Puszczy Kampinoskiej po Las Kabacki i Mazowiecki
>  
> Park 
> > Krajobrazowy. Najlepiej byłoby poprowadzić nowe trasy po okregu tuż poza 
> granic
> > ami miasta, przez pola. Najlepiej, gdyby Warszawa miała tyle mieszkańców,
>  co 
> ma
> > , a powierzchnie Brukseli, czy Rzymu.
> > Dla Warszawy poprowadznie obwodnicy tuz poza granicami oznacza wejście w 
> rezerw
> > aty przyrody. Można pójśc dalej. Poza Piaseczno, poza MPK, Poza Puszczę.
> > Tylko dla kogo byłaby taka trasa? Napewno nie dla Warszawy.
> > 
> > Wg mnie najważniejszą z tras dla Warszawy jest NS. Zaczną budowę, to obud
> zi 
> się
> >  Ochota i Włodarzewska. Znów będzie "a czemu tu?".
> > 
> > Nie chcesz S-7 w wariancie 2.
> > OK. Masz prawo. Ale w zasadzie nie odpowiedziales na kluczowe pytanie: GD
> ZIE?
> > Nigdzie?
> > To Żoliborz się obruszy, bo wpakujesz cały ruch w tą dzielnice. Pułkowa s
> ię 
> zap
> > ch na 10 lat.
> > Przez Groty? To wtedy ruch z NS zakorkuje Trasę AK. Groty też maja swoje 
> racje 
> > i SISKOM najbardziej te ich racje uznaje.
> > Może przez Boernerowo, jako przedłużenie do TMP? Znów pozostaje problem z
>  
> Trasą
> >  NS. Moze nie budowac NS? To Ursynów będzie niezadowolony, bo oni chcą te
> j 
> tras
> > y.
> > 
> 
> 
> Dobrze to Vampirze napisałeś.Tak właśnie jest.Znowu masz racje!Co w związku z 
> tym? Czy mamy działac wspólnie aby mieć wpływ na projektowane trasy. Czy 
> uwazasz że to jest jedyne co można zrobić w tej sytuacji? Napisz jak ty to 
> widzisz.
> 

Nie pamiętasz hasła lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się