• (gość portalu) Zaloguj się
  • Na podany adres zostanie wysłany e-mail potwierdzający a następnie dalsze powiadomienia

  • Wysłany przez Ciebie post może pojawić się z opóźnieniem do kilku minut.

Odpowiadasz na:

vampi_r  napisał: 

> acerania  napisała: 
> 
> > Nie napisałam, że ścieżki rowerowe mają być podstawowymi trasami 
> > komunikacyjnymi. SIEĆ ścieżek ma dawać możliwość wyboru: samochód - czy 
> rower. 
> > Chodzi o odciążenie a nie zastąpienie. 
> 
> No to ja ci napiałem, że jak pojedzie rowerem do pracy 1000 osób na 1,5 mln. 
> miasto, to jest to jak wlanie szklanki wody do jeziora. Ale ja jestem za budową
>  
> ściezek rowerowych. Wydawało mi sie jednak, że ty o takiej budowie piszesz w 
> kontekście alternatywy wobec tras ekspresowych.
> > 
> > Nie wiem GDZIE. Nie należę do osób, które mówią: wszędzie, byle nie u mni
> e. 
> > Skoro nie ma GDZIE, to odpowiedź nasuwa się sama...
> 
> Ale rzecz w tym, że nigdzie, to oznacza poprowadzenie wielkiego ruchu przez 
> Żoliborz i Bielany (osiedla Potok, Ruda) i zakorkowanie dokumentne Pułkowej 
> (nawet gdyby została zmodernizowana).
> pomysł z budową nowego wylotu na Gdańsk wcale nie powstał dlatego, by tylko 
> budowac nowe drogi dla samej budowy dróg, ale dlatego, że jeden wylot z 
> Warszawy na północ, to za mało. 
> Zrozum Aniu, nie budowanie, to nie jest wyjście.
> Taki argument jest równioznaczny z tym, jak ja bym powiedział, że nie budować w
>  
> Warszawie nowych osiedli i mieszkań, bo przez to zwiększa się liczba 
> warszawiaków, liczba samochodów i korki, a w dodatku przez budowę nowych 
> osiedli nie można budowac nowych tras. Nie budowac więc w Warszawie NIC. 
> Najlepiej będzie.
> 
> > Na szczęście Kampinoski Park Narodowy jest NIE DO RUSZENIA :-)
> 
> No widzisz... a niektórzy tu pisza, że przez Puszczę należy poprowadzic ta 
> trasę.
> 
> > A na wykonanie trasy ekspresowej przez osiedla, z odpowiednimi 
> zabezpieczeniami
> > przed hałasem i spalinami (tunele z filtrami, itp.) nie mamy pieniędzy :-
> ( 
> 
> A kto ci to powiedział? 
> 
> > Dlatego nie zgadzam się na trucie ludzi i środowiska. 
> 
> Większe trucie ludzi i środowiska będzie, gdy nie zaczniemy budowac tras w 
> Warszawie.
> 
> > I proponuję Ci nie argumentować, że ludzie mieszkający przy Marszałkowski
> ej 
> są 
> > truci i jakoś żyją. 
> 
> Nene. Ja tak nie argumentuję. 
> Ja piszę, że ludzie sa truci i należy w związku z tym odciązyc centrum i inne 
> warszawskie ulice. Poprowadzenie ruchu trasami bezkolizyjnymi poprawi znacznie 
> jakośc powietrza w Warszawie. Piszę to na podstawie badań i ekspertyz.
> 
> 
> > Proszę Cię! Jeśli dla Ciebie np. Ochota, Wola, Żoliborz, Praga Północ, Pr
> aga 
> > Południe to dzielnice peryferyjne, to gratuluję! :-)
> > Wola Park, Arkadia, Fort Wola, Blue City, CH Reduta, CH Warszawa Wileńska
> , 
> >Promenada nie znajdują się na peryferiach miasta! To, że nie są w samym ce
> ntum 
> > Warszawy, nie wystarcza do tego, żeby nie było korków.
> 
> Ale w mieście potrzebne są sklepy, domy towarowe. Buduja się Złote Tarasy. Nie 
> budowac tam nic takiego? We wszelkich wielkich miastach w ścisłym centrum są 
> całe dzielnice handlowe - pasaże, wielkie domy towarowe. Tam towar też trzeba 
> dowieśc.
> 
> Te wszystkie centra handlowe które wymieniasz są poza centrum w odległości 
> najmniejszej 5-6 km od PKiN. Wiele stolic w Europie jest mniejszych.
> 
> > Skąd Ty znasz tych ludzi, co głosują nogami?
> 
> polecam ci przejście się do dowolnego CH w piatek, sobote lub niedzielę.
> 
> > Ja znam takich, którzy nie przepadają za "kulturą" hipermarketową.
> 
> I nikt ich nie zmusza do chodzenia tam. Fri kantry.
> 
> > Ale podoba mi się Twoje stwierdzenie, że nie każdy ma samochód...Zaczynam
> y 
> się 
> > zgadzać :-) Są jeszcze autobusy...
> 
> Po wielkie zakupy nie pojedziesz autobusem. 
> Ja m ieszkam vis-a-vis Wola Parku przy Górczewskiej. I nie mam nic przeciwko, 
> by takie centrum handlowe stało w tym miejscu. Mnie nie przeszkadza, nie musze 
> tam chodzić jak nie chce. A powstało w miejscu, gdzie zawsze były śmieci i 
> chaszcze, pijaczkowie pod chmurką. Teraz jest czysto i porządnie. Odtworzono 
> mini park Urlychów. Jednocześnie teren ten nie nadawał sie na nic innego (np. 
> na osiedla), bo znów mieszkańcy zaczęliby protestowac przeciwko planom 
> pobliskiej Trasy NS. W miejscu Arkadii też nie zbudowałabys nic innego.
> A Wileński to doskonały przykład, jak nalezy zmodernizowac większość dworców w 
> Warszawie. W cywilizowanych krajach takie dworce kolejowe, to też przy okazji 
> centra handlowe.
> 
> > 
> > Owszem. Polecam wycieczkę do Szwecji, Norwegii. Wzory godne naśladowania.
> > Jesli równać, to do góry.
> 
> Kopenhaga:
> www.multimap.com/map/browse.cgi?client=public&X=1400000&Y=7462500&width=700&height=400&srec=0&coordsys=mercator&
> db=DK&zm=0&scale=200000
> 
> Sztokholm:
> www.multimap.com/map/browse.cgi?client=public&X=2000000&Y=8225000&width=700&height=400&srec=0&coordsys=mercator&
> db=SE&zm=0&scale=200000
> 
> Helsinki:
> www.multimap.com/map/browse.cgi?client=public&X=2775000&Y=8400000&width=700&height=400&srec=0&coordsys=mercator&
> db=FI&zm=0&scale=200000
> 
> 
> > Pozdrawiam
> > Anka
> 
> Pozdrawiam 
> Robert.
> 
> 

Nie pamiętasz hasła lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się