• (gość portalu) Zaloguj się
  • Na podany adres zostanie wysłany e-mail potwierdzający a następnie dalsze powiadomienia

  • Wysłany przez Ciebie post może pojawić się z opóźnieniem do kilku minut.

Odpowiadasz na:

zerocin  napisał: 

> merytoryka "wrzuciła" na forum bardzo ważny artykuł i trochę Ci się dziwię, że
> wyłapałeś w nim wyłącznie sprawę tuneli, a przecież traktuje on o czymś zupełni
> e
> innym i bardzo ważnym, na co zwracałem uwagę - z jednej strony na bezmyślną
> gospodarkę terenami przez samorządy, a z drugiej na fałszywą postawę
> deweloperów. Jakoś do tego w ogóle się nie ustosunkowałeś...
> 
> O tunelach wspominałem. Jeśli chodzi o ten na S8, to co do możliwości jego
> budowy pozostaję sceptyczny. To władze Bemowa swego czasu "wymusiły" rezygnację
> z budowy skrzyżowania tej trasy z ul. Powstańców Śląskich, ale wiem również, że
> GDDKiA - zresztą najzupełniej słusznie - chce zachować możliwość jego budowy w
> przyszłości. Gdyby miało być ono zbudowane, pomiędzy węzłami S8/PŚ i S8/S7
> będzie za mało miejsca na tunel. Oba skrzyżowana planowano jako "dostępne we
> wszystkich kierunkach" i ze względu na odległość między nimi będzie potrzebny
> teren na wjazdy, zjazdy i pasy włączeń.
> 
> W przypadku S7 sprawa jest o wiele prostsza. Odległość pomiędzy węzłami S7/S8 a
> S7/PŚ jest dużo większa, ponadto skrzyżowanie S7/PŚ zaplanowano jako
> "jednokierunkowe", tylko wjazd i zjazd z kierunku Śródmieścia, po to właśnie
> między innymi, aby "uniemożliwić" skracanie drogi między obiema trasami przez
> środek Bemowa.

Nie pamiętasz hasła lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się